• Πολύ καλή γνώση ελληνικών και αγγλικών (η γνώση επιπλέον γλωσσών θα θεωρηθεί πλεονέκτημα)
• Βασικές γνώσεις Η/Υ & συστημάτων κρατήσεων (παρέχεται εκπαίδευση για το σύστημα κρατήσεων)
•Βασικές γνώσεις για εξυπηρέτηση μπουφέ πρωινών και service (παρέχεται εκπαίδευση και για τους δύο τομείς)
• Ευγένεια, προσοχή στη λεπτομέρεια & δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών
• Διάθεση συνεργασίας & ομαδικό πνεύμα
• Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά
• Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί, αλλά δεν είναι απαραίτητη