• πτυχίο στην Πληροφορική, στα Πληροφοριακά Συστήματα, στη Μηχανική ή σε σχετικό τομέα.
• τουλάχιστον 1 έτος εμπειρία στον τομέα της υποστήριξης πελατών, της διαχείρισης του συστήματος, της υποστήριξης εφαρμογών πληροφορικής, των εγκαταστάσεων λογισμικού και της γενικής αντιμετώπισης προβλημάτων πληροφορικής
• Εμπειρία σε περιβάλλοντα Microsoft Server και γνώση στην εγκατάσταση και διαχείριση βάσεων δεδομένων Microsoft SQL.
• Αποδεδειγμένη εμπειρία στο Php.
• Η εμπειρία των παραπάνω τεχνολογιών στο περιβάλλον του τηλεφωνικού κέντρου (θα ληφθεί υπόψη)
• Εξαιρετικές αναλυτικές και οργανωτικές δεξιότητες
• Συντονίζει και συνεργάζεται με άλλα τεχνικά στελέχη για την ανάπτυξη σχεσιακών βάσεων δεδομένων και δευτερευουσών βάσεων δεδομένων
• Δυνατότητα διάγνωσης, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων.
• Παροχή έγκαιρων αποτελεσμάτων.
• Εστίαση σε υψηλά επίπεδα ποιότητας και ικανοποίηση των πελατών.
• Ισχυρές διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
• Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας