Περιγραφή Ρόλου
• Υποστήριξη των χρηστών για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν στο hardware, λειτουργικό σύστημα (Windows, Android) και software των συσκευών τους (PC, laptop, tablet, smartphone).
• Υποστήριξη της λειτουργίας του εσωτερικού δικτύου της εταιρείας.
• Εγκατάσταση και συντήρηση των υπολογιστών της εταιρίας, έλεγχος εύρυθμης λειτουργίας.
• Προσθήκη περιεχομένου στο site και στα κοινωνικά δίκτυα της εταιρίας.
• Παρακολούθηση του disaster recovery plan, με χρήση και οργάνωση εργαλείων και μεθόδων backup.
• Υποστήριξη του πληροφοριακού συστήματος της εταιρείας.
Προσωπικές δεξιότητες
- Αναλυτική σκέψη με ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης δεδομένων
- Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
- Εχεμύθεια
Ο εργαζόμενος θα αναφέρεται στον προϊστάμενο του τμήματος Πληροφορικής
Σπουδές πληροφορικής απαραίτητες