Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

06/06/2016

Call Center Team Leader - Θεσσαλονίκη (κωδ. θέσης: S-722/62277)

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2008, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, γνωστής εταιρίας τηλεπικοινωνιών, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:

 

Περιγραφή Θέσης

·         Διαχείριση και παρακολούθηση εκτέλεσης των απαιτούμενων εργασιών της ομάδας για την επίτευξη των στόχων και συγκεκριμένων KPIs

·         Καθοδήγηση και εκπαίδευση της ομάδας εκπροσώπων τηλεφωνικού κέντρου

·         Ημερήσια διαχείριση και καθορισμός πελατολογίου

·         Καθημερινός έλεγχος των παραγωγικών μεγεθών και της απόδοσης του τμήματος 

Απαραίτητα Προσόντα

 

·         Απόφοιτοι ΙΕΚ/ ΤΕΙ/ ΑΕΙ

·         Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση

·         Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

·         Πολύ καλή γνώση νέων τεχνολογιών

·         Δυνατότητα εργασίας σε καθεστώς βαρδιών

·         Πελατοκεντρική αντίληψη

·         Άριστες διαπραγματευτικές δεξιότητες

Παροχές

 

·      Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών βάσει προσόντων

·      Bonus επίτευξης στόχων

·      Πρόσθετη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη

·      Δυνατότητες εξέλιξης