Ο πελάτης μας, εταιρία εμπορία αναλωσίμων πληροφορικής στη Θεσσαλονίκη επιθυμεί να προσλάβει Account Manager.
Αντικείμενο εργασίας:
Υπεύθυνος διαχείρισης, διατήρησης και ανάπτυξης υπάρχοντος πελατολογίου - εξεύρεση νέων πελατών.
Πραγματοποίηση επισκέψεων σε πελάτες.
Εφαρμογή εμπορικής πολιτικής της εταιρείας.
Διαπραγμάτευση όρων συνεργασίας.
Αποστολή προσφορών & διαχείριση παραγγελιών.
Δειγματισμός & παρουσίαση προϊόντων.
Υποστήριξη μετά την πώληση.
Απαιτούμενα προσόντα:
Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε B2B πωλήσεις οργανωμένων εταιριών.
Επαγγελματική εμφάνιση, συμπεριφορά.
Οργάνωση και προγραμματισμός.
Ικανότητες διαπραγμάτευσης.
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Office, CRM).
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
Η εταιρία προσφέρει:
Ανταγωνιστικές αποδοχές
Εταιρικό Ι.Χ.
Εταιρικό κινητό τηλέφωνο – φορητό Η/Υ
Bonus επί των πωλήσεων
Δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
Συνεχή εκπαίδευση
Βιογραφικά σημειώματα στα οποία παρακαλείστε να αναφέρετε τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε
Hrstrategy Human Resources : εταιρία συμβούλων απασχόλησης, για τις ανάγκες των επιχειρήσεων σε επαγγελματίες και επιστήμονες όλων των ειδικοτήτων αιχμής. (www.hrstrategy.gr)