Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

26/11/2021

Διαχείριση e-shop & Εξυπηρέτησης πελατών

Digital Marketing - Ecommerce - Design

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Με έδρα την Θεσσαλονίκη εταιρεία στον χώρο της γυναικείας ένδυσης και υπόδησης με ηλεκτρονικό και φυσικό κατάστημα ζητά υποψήφιες/ους για Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση και διαχείριση ηλεκτρονικου καταστηματος , ακολουθώντας τις διαδικασίες και τις προδιαγραφές της επιχείρησης. Πλήρης απασχόληση

Συνοπτικές αρμοδιότητες:
 Καταχώρηση προϊόντων
 Ομαδοποίηση, οργάνωση κατηγοριών & φίλτρων του site
 Διαχείριση social media (Posts/Ads)
 

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πολύ καλή γνώση εφαρμογής MS Office (Excel, Word)
  • Άριστη χρήση Internet με έμφαση τα Social Media (Instagram, Facebook) ,καθώς και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (Emails)
  • Άριστη γνώση Ελληνικής - Αγγλικής γλώσσας (άνεση επικοινωνίας)
  • Ευχάριστη προσωπικότητα με ταλέντο στην πώληση & ενδιαφέρον για το χώρο της μόδας, προσανατολισμό στον πελάτη, ικανότητα οργάνωσης και διάθεση για προσωπική εξέλιξη
  • Ικανότητα διαπραγμάτευσης και επίλυσης προβλημάτων με βάσει τους κανόνες της εταιρείας
  • Γνώση διαχείρισης .csv & .xml
  • Ικανότητα διαχείρισης & ομαδοποίησης μεγάλου όγκου δεδομένων σε αρχεία excel, csv, xml, json (import/export/feed)
  • Άριστη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή
  • Έμφαση στη λεπτομέρεια & δημιουργικότητα
  • Οργανωτικός χαρακτήρας
  • Διαχείριση πολλαπλών εργασιών θέτοντας προτεραιότητες
  • Ομαδικότητα, υπευθυνότητα 
  • Ανάλογη προϋπηρεσία
  • Γνώση περιβάλλοντος Magento 2.0

Παροχές

  • ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ ΑΠΟΔΟΧΩΝ
  • bonus και ασφάλιση
  • Work/life balance
  • Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
  • Συνεργατικό κλίμα
  • Συνεχής εκπαίδευση