Περιγραφή Θέσης
Ο ρόλος του Dispatcher περιλαμβάνει τον προγραμματισμό των καθημερινών εργασιών των τεχνικών συμβούλων προκειμένου να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελάτων έγκαιρα και αποδοτικά.
Επίσης διασφαλίζει ότι όλες οι προγραμματισμένες εργασίες ιεραρχούνται, προγραμματίζονται και υλοποιούνται εντός συγκεκριμένων χρονικών πλαισίων.
Κύριες Αρμοδιότητες
- Καταγραφή κλήσεων πελατών ακολουθώντας τις συμφωνηθέντες διαδικασίες.
- Δημιουργία άριστων σχέσεων με τους πελάτες , τεχνικούς συμβούλους και συνάδελφους.
- Διασφάλιση ότι οι πελάτες ενημερόνονται τακτικά για την πορεία των εργασιών τους.
- Προγραμματισμός συντηρήσεων.
- Προγραμματισμός απουσιών τεχνικών συμβούλων σε συνεργασία με τον Service Manager.
- Τιμολόγηση.
- Επικοινωνία με τα υπόλοιπα τμήματα του After Sales.
- Συμμετοχή στις απαραίτητες εκπαιδεύσεις με σκοπό την εξέλιξή του/της.