Αρμοδιότητες
• Πραγματοποιεί τις πληρωμές της εταιρείας, αγορές, προμήθειες, έξοδα, συμφωνίες και μισθοδοσία.
• Συνεργάζεται στενά με τον εξωτερικό λογιστή της εταιρείας παρέχοντας υποστήριξη σε όλες τις φοροτεχνικές και λογιστικές υποθέσεις της εταιρείας
• Συνεργάζεται με το τμήμα πωλήσεων για την πιστή τήρηση συμφωνιών με τους πελάτες και την υλοποίηση της πιστωτικής πολιτικής της εταιρείας
• Αποστέλλει καρτέλες πελατών σε μηνιαία βάση και διαχειρίζεται τις εισπράξεις από εμβάσματα, αξιόγραφα και εισπράξεις πωλητών
• Διενεργεί συστηματικά ποιοτικές και ποσοτικές αναλύσεις (Reporting) λογιστικής διαχείρισης
• Επικοινωνία με προμηθευτές από την τοποθέτηση της παραγγελίας μέχρι και την παράδοση της στο μεταφορέα
• Διαχείριση διαθέσιμου stock αποθήκης και δρομολόγηση νέων παραγγελιών
• Συμμετοχή στη δημιουργία, βελτίωση και τήρηση διαδικασιών των Αγορών