Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

12/4/2018

Reception Shift Leader

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Το Miraggio Thermal Spa Resort στο Παλιούρι στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής 
ζητά να καλύψει την ακόλουθη θέση:

Reception Shift Leader

(Κωδ: RECSHIFTLEADER18)

 

Ο ρόλος:

·            Αναφέρεται στον Front Office Manager

·            Κατευθύνει τις λειτουργίες του Front Office όπως το check in, check out και παρέχει βοήθεια στους πελάτες βεβαιώνοντας τη συμφωνία αυτών με τις πολιτικές, διαδικασίες, πρότυπα του Front Office και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών.

·            Συμμετέχει στην ανάπτυξη, εφαρμογή και ανανέωση των πολιτικών, διαδικασιών, πρακτικών και προτύπων.

·            Eκπαιδεύει και διαχειρίζεται την απόδοση των άμεσα και έμμεσα υφισταμένων του ώστε να διασφαλίσει την αποτελεσματικότητα των εργασιών του Front Office

·            Μεγιστοποιεί τα έσοδα του ξενοδοχείου εφαρμόζοντας μεθόδους up-selling και διατηρώντας συχνή επικοινωνία με το τμήμα κρατήσεων.

·            Είναι παρών κατά τις περιόδους υψηλής ζήτησης ώστε να διασφαλίσει την ομαλή έκβαση εργασιών, δημιουργεί καλές δημόσιες σχέσεις, προβαίνει σε διορθωτικές ενέργειες και διαχειρίζεται παράπονα πελατών.

·            Καλωσορίζει τους VIP πελάτες κατά την άφιξή τους και τους συνοδεύει στο δωμάτιό τους. Δημιουργεί καλή σχέση και προσφέρει βοήθεια καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους.

·            Ανταποκρίνεται σε κάθε άλλο περιστασιακό αίτημα (συναφές με το αντικείμενο δραστηριότητας της θέσης) που προκύπτει και ανατίθεται από τον προϊστάμενο του τμήματος

Απαραίτητα Προσόντα

·            Άριστη γνώση της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας. Επιθυμητή γνώση μιας επιπλέον ευρωπαϊκής γλώσσας.

·            Δίπλωμα/Πτυχίο Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων

·            Τριετής τουλάχιστον επαγγελματική εμπειρία  σε ανάλογη θέση στο τμήμα του Front Office, κατά προτίμηση σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες 5* αστέρων

·            Πολύ καλή γνώση Η/Υ και ξενοδοχειακού προγράμματος PMS (κατά προτίμηση Protel)

·            Επίλυση προβλημάτων και λήψη αποφάσεων

·            Διαχείριση απόδοσης υπαλλήλων και ηγετικές ικανότητες

·            Ευγένεια, αφοσίωση, ακρίβεια

·            Τεχνικές αύξησης πωλήσεων και εσόδων

·            Ομαδικότητα, εργατικότητα, προσοχή στη λεπτομέρεια, υπευθυνότητα, ικανότητα αποτελεσματικής οργάνωσης εργασιών και διαχείρισης χρόνου

·            Προσεγμένη εμφάνιση, ευχάριστη προσωπικότητα, ισχυρή πελατοκεντρική αντίληψη

Παροχές

- Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
- 6-8 μήνες απασχόλησης
- Εκπαίδευση σε υψηλά στάνταρ παροχής υπηρεσιών και προοπτικές εξέλιξης
- Εργασία σε ένα ευχάριστο, δυναμικό και αναπτυσσόμενο επαγγελματικό περιβάλλον
- Διατροφή και στέγαση για όσους δεν είναι μόνιμοι κάτοικοι Κασσάνδρας


Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να στείλουν πλήρες βιογραφικό με πρόσφατη φωτογραφία.

Βιογραφικά που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις ή στέλνονται χωρίς φωτογραφία δεν θα αξιολογηθούν.

Θα επικοινωνήσουμε στο προσεχές διάστημα μόνο με όσους επιλεγούν για συνέντευξη.