H Αρχειοθήκη ιδρύθηκε το 2006 με καίριο στόχο να γίνει ο στρατηγικός συνεργάτης στην Διαχείριση Πληροφοριών για όλες τις εταιρείες και οργανισμούς στην Ελλάδα.
Η εταιρεία μας έχει δημιουργήσει ένα πολυδιάστατο μοντέλο λειτουργίας, το οποίο περιλαμβάνει ολοκληρωμένες λύσεις για την διαχείριση δεδομένων με βάση τις πιο προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές και ακολουθώντας τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές για την μετάβαση στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό.
Η εταιρεία μας έχει σταθερό ρυθμό ανάπτυξης απασχολώντας περισσότερους από 300 υπαλλήλους και αυτή τη στιγμή επεκτείνεται προσφέροντας νέες ευκαιρίες καριέρας για Υπάλληλο Αποθήκης στην περιοχή του Ασπρόπυργου.
Ο/H υποψήφιος/α που αναζητούμε θα έχει υπό την ευθύνη του/της την παρακολούθηση και υλοποίηση έγκυρα και έγκαιρα όλων των αποθηκευτικών εργασιών. Λειτουργεί καθημερινά σε άμεση συνεργασία με το Τμήμα Operations & Logistics της Εταιρίας. Αναφέρεται στον Προϊστάμενο Αποθήκης.
Κύριες υπευθυνότητες της θέσης :
- Προετοιμασία παραγγελιών.
- Εκτέλεση λοιπών εργασιών εντός Αποθήκης (φόρτωση-εκφόρτωση, παραλαβή αποθέματος, διαχείριση επιστροφών, διενέργεια απογραφών).
- Τακτοποίηση Αποθήκης.
- Συμμόρφωση με τις διαδικασίες, που αφορούν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και την ασφάλεια της πληροφορίας.
- Κατάλληλη χρήση του εξοπλισμού και των μέσων, που απαιτούνται για την εκτέλεση της εργασίας του.
- Ενημέρωση υπευθύνου σε περίπτωση εντοπισμού προβλήματος/διορθωτικών ενεργειών.
Η θέση απαιτεί ικανότητα χειρωνακτικής ανύψωσης ελαφρού φορτίου, δεξιότητες στην οργάνωση, εχεμύθεια και ομαδικότητα.