Η ALUMIL, ένας από τους μεγαλύτερους και πιο προηγμένους τεχνολογικά βιομηχανικούς ομίλους στον τομέα της έρευνας, ανάπτυξης και παραγωγής αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου στην Ευρώπη, επιθυμεί να καλύψει την παρακάτω θέση:
Call Center Agent (2021/18)
Ο/Η Call Center Agent είναι ενεργό μέλος της ομάδας της Διεύθυνσης Logistics με έδρα το Κιλκίς. Η θέση αναφέρεται στην Call Centre & Customer Care Supervisor και έχει ως σκοπό τη δημιουργία και ανάπτυξη άριστων σχέσεων με τους πελάτες. Αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ της εταιρίας και των πελατών και συντονίζει όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών πωλήσεων επικοινωνώντας με πελάτες, συνεργάτες και πωλητές τηρώντας τις πολιτικές εξυπηρέτησης πελατών.
Κύρια καθήκοντα:
- Διαχειρίζεται τις παραγγελίες πώλησης της εταιρίας όπου είναι απαραίτητο (καταχώρηση, μεταβολή, ακύρωση).
- Οργανώνει τις φορτώσεις των πελατών ελέγχοντας πιστοληπτικά προβλήματα, κάνοντας αιτήσεις για μεταφορικές, containers ακολουθώντας τις απαραίτητες διαδικασίες και τηρώντας τις πολιτικές εξυπηρέτησης.
- Συντονίζει τις ενέργειες των εμπλεκομένων τμημάτων με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
- Διαχειρίζεται τα παράπονα των πελατών μέσω του CRM συστήματος της εταιρίας.
- Διατηρεί ομαλή ροή πληροφόρησης από τον πελάτη προς την εταιρία και αντίστροφα.