Απαραίτητα προσόντα:
• Εμπειρία σε ανάλογη θέση υπαλλήλου γραφείου ή παρόμοιο περιβάλλον είναι επιθυμητή.
• Εμπειρία στη χρήση ERP, όπως το Soft One ή παρόμοιο, για την τιμολόγηση και περάτωση παραγγελιών & την καταχώριση νέων κωδικών στην ιστοσελίδα μας.
• Άριστη γνώση χρήσης υπολογιστή και λογισμικού γραφείου (π.χ., Microsoft Office,Adobe Photoshop) για τη διεκπεραίωση εργασιών back office.
• Ικανότητα να διαχειρίζεσαι πολλαπλές αρμοδιότητες και προθεσμίες, με έμφαση στη λεπτομέρεια και την ακρίβεια.
• Καλές γραπτές και προφορικές δεξιότητες επικοινωνίας, καθώς θα αλληλοεπιδράς με την ομάδα πωλήσεων και θα δημιουργείς newsletter.
• Ικανότητα να εργάζεσαι αποτελεσματικά σε ομάδα.
• Διάθεση για προσαρμογή σε αλλαγές, ευελιξία στην εκτέλεση ποικίλων εργασιών και ικανότητα προτεραιοποίησης.
• Υψηλή ηθική και απόδοση με εμπιστοσύνη και ακεραιότητα.
• Πτυχίο σε σχετικό πεδίο όπως Πληροφορική, Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφή πεδία είναι επιθυμητό.