ΕΙΣΟΔΟΣ
Δεν είστε συνδεδεμένοι στο JobFind.gr Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να εκμεταλλευτείτε όλες τις δυνατότητες που σας παρέχει το JobFind.gr
ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Η Θέση εργασίας έχει καλυφθεί

Προϊστάμενος Αποθήκης

Ημ/νία Δημοσίευσης: 08/09/2020
Κατηγορία: Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές
Απασχόληση: Πλήρης
Πόλη: ΘΗΒΑ
Ελάχιστο Απαραίτητο Επίπεδο Σπουδών: Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Η ManpowerGroup Greece, για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στον κατασκευαστικό τομέα αναζητά υποψήφιο να καλύψει τη θέση του Προϊσταμένου Αποθήκης με κύριες αρμοδιότητες την οργάνωση και τη διασφάλιση της καλής λειτουργίας της αποθήκης.

Η θέση αναφέρεται στον Logistics Manager.

ΣΚΟΠΟΣ
Ο κατάλληλος υποψήφιος θα κατανέμει, θα συντονίζει και θα ελέγχει τις εργασίες της αποθήκης (προετοιμασία παραγγελιών, φόρτωση-εκφόρτωση των προϊόντων κτλ.). Επιπλέον, θα επιβλέπει τους αποθηκάριους/χειριστές των περονοφόρων κατά τη διάρκεια των εργασιών αυτών, προκειμένου να επιτευχθεί το μέγιστο δυνατό επίπεδο υπηρεσιών προς τους πελάτες διατηρώντας την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της ομάδας.

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΘΥΝΟΤΗΤΕΣ
Ο κατάλληλος υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Παρακολούθηση διαδικασίας παραλαβής και αποθήκευσης εμπορεύσιμων και παραγόμενων προϊόντων (εισαγωγή από την Ιταλία και από την παραγωγή)
  • Συστημική παραλαβή των εμπορεύσιμων προϊόντων (καταχώρηση παραλαβών στο SAP)
  • Καθημερινή ανάθεση εργασιών στο προσωπικό της αποθήκης και παρακολούθηση της εξέλιξης αυτών
  • Οργάνωση και παρακολούθηση εκτέλεσης & φόρτωσης παραγγελιών (FEFO, διαχείριση χρόνου, έλλειψη αποθεμάτων κτλ)
  • Οργάνωση και παρακολούθηση της σωστής αποθήκευσης των προϊόντων (FEFO/FIFO), καθώς και των φυσικών κυκλικών απογραφών
  • Διαχείριση και οργάνωση του layout της αποθήκης
  • Διαχείριση και παρακολούθηση των συνθηκών της αποθήκης (ασφάλεια, τάξη, οργάνωση, καθαριότητα, θερμοκρασίες προϊόντων κτλ)
  • Διαχείριση επιστροφών (φυσικά και συστημικά)
  • Διαχείριση εξαγωγών (τρόπος ασφαλούς φόρτωσης φορτηγών/container)
  • Διαχείριση αποθεμάτων αναλώσιμων υλικών (χαρτοκιβώτια, ταινίες συσκευασίας, μελάνια και ετικέτες συσκευασίας, ADR/IMDG αυτοκόλλητα, air bags για container)
  • Διαχείριση απορριμμάτων (πλαστική/χάρτινη συσκευασία, κλπ)
  • Διαχείριση ελαττωματικών τελικών προϊόντων (σκισμένες συσκευασίες, ληγμένα)
  • Συντονισμός συντήρησης και πιστοποίησης των περονοφόρων και των λοιπών εργαλείων της αποθήκης
  • Επικοινωνία με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας (production dpt, TSP dpt, etc) για εξυπηρέτηση διατμηματικών αναγκών
  • Παρακολούθηση και αξιολόγηση απόδοσης του προσωπικού της αποθήκης

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχιούχος ΑΕΙ/ΤΕΙ κατά προτίμηση με εξειδίκευση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων / Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Logistics)
  • Εμπειρία τουλάχιστον τριών ετών σε βιομηχανικό περιβάλλον και αντίστοιχη θέση
  • Γνώση διαχείρισης ERP (κατά προτίμηση SAP) και εμπειρία διαχείρισης συστημάτων WMS επιθυμητή
  • Πολύ καλός χειρισμός της Αγγλικής γλώσσας στον προφορικό και γραπτό λόγο
  • Πολύ καλός χειρισμός του MS Office (Word, Excel, Power Point)

ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

  • Ανεπτυγμένες διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες, αναλυτική και δομημένη σκέψη με ομαδικό πνεύμα εργασίας και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα και την επίτευξη στόχων
  • Ανεπτυγμένες διαπραγματευτικές και επικοινωνιακές ικανότητες, αποφασιστικότητα στην επίλυση προβλημάτων
  • Αυτοπαρακινούμενος με επιχειρηματική και διορατική/δυναμική στάση

Παροχές

  • Εργασία σε ένα πολυεθνικό και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Εταιρικό κινητό & Laptop
  • Ιδιωτική Ασφάλιση