Προφίλ επιθυμητού υποψηφίου
•Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε συντήρηση IX οχημάτων ή βαρέων οχημάτων ή φορτηγών ή μηχανημάτων έργου. Η προϋπηρεσία θα πρέπει να αποδεικνύεται με την προσκόμιση σχετικών βεβαιώσεων και αντίγραφων των ασφαλιστικών ημερομισθίων στον κύριο ασφαλιστικό φορέα
•Πτυχίο ΙΕΚ / TEI / AΤΕΙ Μηχανολογίας ή ισότιμο πτυχίο σχολής εξωτερικού με αντίστοιχη αναγνώριση ισοτιμίας από το ΔΟΑΤΑΠ
•Δυνατότητα εργασίας εκτός έδρας σε ποσοστό άνω του 70% του χρόνου εργασίας.
•Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας και χειρισμού εφαρμογών ΜS – Office
•Αναπτυγμένη ικανότητα διάγνωσης και επίλυσης τεχνικών προβλημάτων
•Πολύ καλές αναλυτικές, διαπραγματευτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
•Υπευθυνότητα, εστίαση στο αποτέλεσμα, πρακτικότητα και συμμετοχή
•Δίπλωμα οδήγησης Γ’ Κατηγορίας
•Για τους άνδρες υποψηφίους, εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
Θεωρείται επιπλέον προσόν•Προϋπηρεσία στην συντήρηση εξοπλισμού πρατηρίων καυσίμων ή/και εγκαταστάσεων καυσίμων ή πλοίων ή εταιρείας παροχής υπηρεσιών εδάφους σε αεροσκάφη ή αεροπορικής εταιρείας
•Προϋπηρεσία σε συντήρηση συστημάτων αυτοματισμού και ελέγχου (πνευματικών ή/και ηλεκτρο-πνευματικών)
•Πολύ-επίπεδη γνώση αντικειμένων μηχανικής, υδραυλικής, ηλεκτρικής και ηλεκτρονικής τεχνικής
•Γνώση προγραμματισμού PLC (π.χ. Siemens Simatic)
•Δίπλωμα οδήγησης Ε’ Κατηγορίας