H Mediatel δραστηριοποιείται στον χώρο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από το 1995 και κατέχει ηγετική θέση παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Οι άνθρωποί μας και το ομαδικό πνεύμα συνεργασίας αποτελούν τα βασικότερα στοιχεία που προσδίδουν αξία στις υπηρεσίες και στην εικόνα μας, θέτοντας τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, ως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της εταιρείας το οποίο είναι εμφανές σε όλα τα τμήματα, τις ομάδες και τις δράσεις της.
Περιγραφή θέσης
Οι κάτοχοι των θέσεων μέσα από την προσωποποιημένη τεχνική εξυπηρέτηση
που θα παρέχουν, θα συμβάλλουν στη βελτίωση και αναβάθμιση των παρεχόμενων
υπηρεσιών μας. Σκοπός είναι να ολοκληρώνεται η τηλεφωνική συνομιλία του πελάτη
έχοντας επιλυθεί τυχόν τεχνικό πρόβλημα στη σταθερή τηλεφωνία, internet ή/και ψηφιακή τηλεόραση.
Επιθυμητά Προσόντα:
- Απόφοιτος ΑΕΙ – ΤΕΙ – ΙΕΚ - ΤΕΕ με κατεύθυνση
Τηλεπικοινωνίες, Δίκτυα ή Πληροφορική
- Εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνική τεχνική
εξυπηρέτηση ή εξυπηρέτηση πελατών σε τηλεπικοινωνιακό πάροχο
- Γνώσεις σε δίκτυα, βλάβες Internet, τηλεφωνίας & τηλεόρασης όπως και εξοικείωση
με CRMσυστήματα (κατά
προτίμηση Siebel) θα θεωρηθούν επιπλέον προσόν
- Καλή γνώση Αγγλικών
- Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
- Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο ωράριο βαρδιών
- Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Διάθεση για μάθηση και αυτοβελτίωση
- Αναλυτική σκέψη για την επίλυση δύσκολων
προβλημάτων