Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

12/12/2022

Σύμβουλος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών WIND

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΚΑΛΛΙΘΕΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Μερική απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Το Contact Center, μέλος του Ομίλου ICAP Outsourcing Solutions, με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και μακροχρόνια πορεία, αναζητά υποψηφίους για τη θέση του υπαλλήλου εξυπηρέτησης πελατών της Wind για 4-6 & 8ωρη απασχόληση στα κεντρικά μας γραφεία στη Καλλιθέα.


Αρμοδιότητες
  • Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email και chat
  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση πελατών σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακής τεχνολογίας
  • Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
  • Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών
  • Διαχείριση παραπόνων

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Πνεύμα ομαδικότητας

Παροχές

  • Full time/Part time – Μόνιμη απασχόληση (Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου)
  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
  • Υψηλό Βonus παραγωγικότητας επίτευξης στόχου
  • Πρόγραμμα εργασίας σε βάρδιες
  • Δυνατότητα υβριδικού μοντέλου εργασίας (συνδυασμός εργασίας από το σπίτι και εργασίας από τα γραφεία της εταιρίας)
  • Συνεχής εκπαίδευση & καθοδήγηση
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό
  • Εύκολη πρόσβαση στο χώρο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς