Το Contact Center, μέλος του Ομίλου ICAP Outsourcing Solutions , με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και μακροχρόνια πορεία, αναζητά υποψηφίους για τη θέση του Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης και ανάπτυξης πελατολογίου για λογαριασμό πελάτη της στον τομέα της ενέργειας για part-time ή full time απασχόληση με ευέλικτο ωράριο στο Μαρούσι.
Αρμοδιότητες
• Διαχείριση και ανανέωση υπάρχοντος πελατολογίου
• Κατανόηση των αναγκών των πελατών για την προώθηση ολοκληρωμένων λύ-σεων
• Συνεχής υποστήριξη των πελατών και επίλυση τυχόν προβλημάτων
• After sales service
• Αναζήτηση νέου πελατολογίου