Αναζητούμε ένα νέο/α δυναμικό Sales & Marketing Executive με εξοικείωση στο ψηφιακό Marketing για να συμμετέχει στο Τμήμα Πωλήσεων Franchise. Θα ενεργείτε ως σύνδεσμος μεταξύ της ομάδας πωλήσεών μας και των πελατών μας, διασφαλίζοντας την ικανοποίηση του πελάτη.
Ως Sales & Marketing Executive, θα πρέπει να διαθέτετε εξαιρετικές δεξιότητες στην επικοινωνία και τις διαπραγματεύσεις. Θα πρέπει επίσης να ενεργείτε προνοητικά για την αντιμετώπιση των αναγκών των πελατών και να διευκολύνετε τη διαδικασία πώλησης από την αρχή μέχρι το τέλος.
O Sales & Marketing Executive επίσης, σχεδιάζει και υλοποιεί ενέργειες σε επίπεδο ψηφιακού Marketing με αποφασιστικότητα, που θα προσελκύουν και θα αλληλεπιδρούν με τις εικονικές κοινότητες και τους χρήστες των δικτύων στα οποία στοχεύουμε.
Ο στόχος είναι η σταδιακή επίτευξη της αύξησης της συμμετοχής των πελατών και της οικειότητας μαζί τους, της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό μας και των εσόδων μας, μέσω της στρατηγικής αξιοποίησης όλων των πτυχών του οδικού χάρτη προώθησης του portfolio της εταιρείας μας στη κοινότητα των πελατών μας καθώς και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Θα πρέπει να κατανοεί απόλυτα πώς λειτουργεί κάθε κανάλι πωλήσεων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πώς μπορούν να βελτιστοποιούν το περιεχόμενο, ώστε να είναι ελκυστικό και σαφές ως μήνυμα.
Εν κατακλείδι, ως μέλος μιας έμπειρης ομάδας, θα πρέπει να συμβάλλετε στην αύξηση των πωλήσεων, στη διεύρυνση της πελατειακής βάσης και να διατηρείτε τις σχέσεις εταιρείας-πελατών μας σε υψηλό επίπεδο.
Αρμοδιότητες
- Ανάπτυξη και διαχείριση βασικών λογαριασμών και πελατειακής βάσης
- Λειτουργία ως σημείο επαφής για πελάτες
- Εντοπισμός νέων πιθανών πελατών.
- Διασφάλιση εκπλήρωσης των απαιτήσεων προϋπολογισμού και χρόνου
- Ενημέρωση σχετικά με τα συστήματα franchise του portfolio της εταιρείας καθώς και για τα προγράμματα προώθησης franchise των media της εταιρείας.
- Καθιέρωση βέλτιστων πρακτικών
- Παρακολούθηση και αναφορά για τα αναλυτικά στοιχεία απόδοσης πωλήσεων
- Προτάσεις καινοτόμων ιδεών για την αύξηση των πωλήσεων και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών
- Διαμόρφωση και υλοποίηση στρατηγικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσω έρευνας καλών πρακτικών σε ελληνική και διεθνή αγορά, καθορισμού πλατφόρμας, συγκριτικής αξιολόγησης, αποστολής μηνυμάτων και αναγνώρισης του κοινού
- Σχεδιασμός και επιλογή, δημοσίευση και κοινοποίηση καθημερινού περιεχομένου (και σε συνεργασία με την ομάδα copywriters και designers) που διαμορφώνει ουσιαστικές συνδέσεις και παροτρύνει τα μέλη της κοινότητας για δράση
- Σε συνεργασία με τους copywriters και τους designers παρακολούθηση απόδοσης και βελτιστοποίηση εταιρικών σελίδων σε κάθε πλατφόρμα/μέσο, με στόχο την αύξηση της προβολής του περιεχομένου της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
- Δημιουργία συντακτικών προγραμματισμών και χρονοδιαγραμμάτων αναδημοσίευσης
- Συνεχής βελτίωση, καταγράφοντας και αναλύοντας τα κατάλληλα δεδομένα / τις κατάλληλες μετρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στοιχεία και βέλτιστες πρακτικές και κατόπιν ενεργώντας με βάση αυτές τις πληροφορίες
- Επίλυση προβλημάτων και έγκαιρη αντιμετώπιση παραπόνων
- Συνεργασία με άλλα τμήματα για τη διαχείριση της φήμης, την αναγνώριση των κύριων παραγόντων και τον συντονισμό των ενεργειών