Ο Υπεύθυνος Καταστήματος είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία υψηλού επιπέδου ομάδας, για την αύξηση της παραγωγικότητας του καταστήματος και για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών. Η διασφάλιση εφαρμογής των εταιρικών διαδικασιών, η διατήρηση ενός άριστου περιβάλλοντος (βιτρίνα, καθαριότητα, κτλ), η μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας μέσω των δεικτών απόδοσης και η διατήρηση μιας αποτελεσματικής ομάδας είναι οι προτεραιότητες του συγκεκριμένου ρόλου.
Βασικές αρμοδιότητες- Υπεύθυνος/η για την αύξηση των πωλήσεων
- Αναλύει τα αποτελέσματα & δημιουργεί μετρήσιμα, υλοποιήσιμα σχέδια δράσης για τη θετική ανάπτυξη των δεικτών απόδοσης
- Ελέγχει πλήρως τη διαχείριση του προσωπικού, συμπεριλαμβανομένου μεταξύ άλλων της δημιουργίας προγράμματος εργασίας
- Διατηρεί άριστη την εικόνα του Brand μέσω της εμπορικής παρουσίασης των προϊόντων στη βιτρίνα και των κατάλληλων προωθητικών σημάνσεων σύμφωνα με τα αντίστοιχα εργαλεία και διαδικασίες της Εταιρείας
- Διασφαλίζει τη σωστή & έγκαιρη αλλαγή βιτρινών βάσει των οδηγιών που παρέχονται από την Εταιρεία
- Εξασφαλίζει ότι όλα τα θέματα που σχετίζονται με το απόθεμα του καταστήματος, όπως παραλαβή προϊόντων, οργάνωση αποθήκης, αποστολές/παραλαβές κτλ, λαμβάνουν χώρα βάσει των Εταιρικών διαδικασιών
- Φροντίζει ότι η ομάδα του καταστήματος πάντα παρέχει άριστη εξυπηρέτηση με θετική προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψη τις Εταιρικές αξίες και στόχους
- Προτείνει στον Area Manager του καταστήματος τρόπους για περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων και αύξηση της παραγωγικότητας μέσω των αντίστοιχων δεικτών και εργαλείων απόδοσης
- Ηγείται της εφαρμογής των Εταιρικών πολιτικών και πρωτοβουλιών, όπως την εφαρμογή καινούριων εργαλείων, ενημέρωση για νέα προϊόντα/υλικά και την εφαρμογή νέων τεχνικών πωλήσεων
- Διαχειρίζεται καθολικά και επιλύει όλα τα παράπονα πελατών Ανθρώπινο δυναμικό:
- Επιμορφώνει το προσωπικό σχετικά με τις αξίες της Εταιρείας και το σωστό τρόπο συμπεριφοράς μεταξύ της ομάδας
- Ηγείται της ομάδας του καταστήματος μέσω ξεκάθαρης στοχοποίησης και αντίστοιχων τρόπων προς την επίτευξή τους.
- Χτίζει αποδοτική ομάδα μέσω καθημερινής συζήτησης και συνεχούς εκπαίδευσης
- Διαχειρίζεται καθολικά την εξέλιξη του προσωπικού, όπως τη σωστή ένταξή τους στην ομάδα, την αξιολόγησή τους, τη διατήρησή τους, την ανάπτυξη της καριέρας τους και την επιβράβευση σωστών συμπεριφορών
- Δημιουργεί ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον και επιλύει τυχόν διαφωνίες μεταξύ του προσωπικού