Εταιρεία leader στο χώρο των επίπλων κουζίνας στα πλαίσια της ανάπτυξης της αναζητεί στέλεχος για την κάλυψη της ειδικότητας του HR Assistant.
Αρμοδιότητες
- Διαχείριση προσλήψεων νέων εργαζομένων στην εταιρεία (προετοιμασία και συλλογή εγγράφων) και διαχείριση αποχωρήσεων
- Διαχείριση ΕΡΓΑΝΗ (προσλήψεις, αποχωρήσεις, προγράμματα εργασίας κλπ)
- Καταχώρηση αδειών εργαζομένων στο πρόγραμμα μισθοδοσίας
- Έλεγχος εργαζομένων
- Διαχείριση e mail account με αιτήματα εργαζομένων
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση εργαζομένων σε ζητήματα εργασιακής φύσεως