Sales Executive
Τμήμα: Τμήμα Πωλήσεων
Τόπος: Γραφεία Benefit Systems, Νέα Σμύρνη, Αθήνα
Προσλαμβάνων: Διευθυντής Πωλήσεων
Τύπος Απασχόλησης: Πλήρης Αορίστου Χρόνου
Η Benefit Systems Greece είναι εταιρεία που σχεδιάζει και παρέχει, μέσω των εργοδοτών, μη οικονομικές παροχές προς τους εργαζόμενους. Το βασικό της προϊόν είναι το πρόγραμμα αθλητικών παροχών που παρέχει τη δυνατότητα μιας υγιούς και ενεργούς ζωής μέσω της πρόσβασης σε μια πληθώρα αθλητικών εγκαταστάσεων. Η κάρτες MultiSport και MultiSport Kids χρησιμοποιούνται από πλέον των 900.000 χρηστών στο εξωτερικό και στην Ελλάδα.
Η εταιρεία αναζητά στελέχη που θα ενταχθούν στο ανθρώπινο δυναμικό μας και θα προωθήσουν την αποστολή και την επιχειρηματική μας φιλοσοφία. Αυτή είναι μια πραγματική ευκαιρία αλλαγής καριέρας για άτομα που θέλουν να αναλάβουν ευθύνες και επιθυμούν να συνεισφέρουν στην ανάπτυξή μας, πιστεύουν στον υγιεινό τρόπο ζωής και είναι έτοιμα να χτίσουν μια επιτυχημένη καριέρα.
Σκοπός της θέσηςΑναζητούμε δυναμικούς Sales Executives που θα εντοπίσουν και θα πείσουν τους δυνητικούς μας πελάτες. Η θέση θα παρέχει ολοκληρωμένες και κατάλληλες λύσεις σε κάθε πελάτη με στόχο την ανάπτυξη του κύκλου εργασιών, την απόκτηση πελατών και την κερδοφορία.
Βασικές Αρμοδιότητες- Παρουσίαση, προώθηση και πώληση υπηρεσιών με τη χρήση πειστικών επιχειρημάτων σε υφιστάμενους και πιθανούς πελάτες
- Ανάλυση κόστους-ωφέλειας και αναγκών των υφιστάμενων και πιθανών πελατών
- Εγκαθίδρυση, ανάπτυξη και διατήρηση θετικών επιχειρηματικών σχέσεων με τους πελάτες
- Οργάνωση/Επισκόπηση και ανάληψη διορθωτικών ενεργειών όταν απαιτείται
- Προσέγγιση πελατών μέσω cold calling
- Ταχεία επίλυση των προβλημάτων και παραπόνων των πελατών με στόχο τη μεγιστοποίηση της ικανο-ποίησής τους
- Επίτευξη συμφωνημένων στόχων πωλήσεων και αποτελεσμάτων εντός τους χρονοδιαγράμματος
- Συντονισμός του έργου των πωλήσεων με τα μέλη της ομάδας πωλήσεων και τα άλλα Τμήματα
- Ανάλυση δυναμικότητας πελατών
- Τακτική ανατροφοδότηση διοίκησης σχετικά με τις ανάγκες των πελατών, προβλήματα, ενδιαφέροντα, ανταγωνιστικές δράσεις και δυνατότητες για νέα προϊόντα και υπηρεσίες
- Ενεργή παρακολούθηση των άριστων πρακτικών και των προωθητικών τάσεων
- Συνεχής βελτίωση μέσω ανατροφοδότησης
- Έγκαιρη επίλυση προβλημάτων και διαχείριση παραπόνων