Που θα εργάζεσαι:
Θα είσαι υπεύθυνος διαχείρισης του ξενοδοχείου, και σε συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας θα φροντίζεις ώστε να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τις καλύτερες διακοπές που είχαν ποτέ.
Με τι θα ασχολείσαι:
- Διαχείριση και καταχώρηση κρατήσεων
- Διαχειριση τηλεφωνικης επικοινωνιας με πελατες και παροχη πληροφοριων
- Καταχωρηση και διαχειριση πληροφοριων οπως στοιχεια επικοινωνιας, mails κ.α
- Παροχη πληροφοριων στους πελατες και ενημερωση σχετικα με εκδρομες, την περιοχη, δραστηριοτητες κ.α
- Συνοδεια πελατων στα δωματια και ελεγχος δωματιων πριν την αφιξη του πελατη προς αποφυγη παραπονων
- Τιμολόγηση και καταχωρηση πληρωμων
- Check in & Check out, Συντονισμος αφιξεων πελατων εντος και εκτος ωραριου λειτουργιας της υποδοχης
- Συνεχης επικοινωνια και συντονισμος με τμημα καθαριοτητας, τμημα πωλησεων και συντηρησης
- Παρακολούθηση υπολοίπων - εισπράξεις πελατών
- Συντονισμός με τα υπολοιπα τμηματα, ελεγχος προμηθειων, ορθη διαχειριση προυπολογισμου προμηθειων
- Διαχείριση οικονομικών στοιχείων / αναφορών
- Αποτελεσματική διαχείριση των καταστάσεων και άμεση εξεύρεση λύσεων
- Πωλησεις δωματιων, προιοντων και υπηρεσιων
Έχεις ευθύνες για τα παρακάτω:
- Θα προσεχεις να είναι καθαροι και προσεγμενοι οι χωροι του ξενοδοχειου και οι εξωτερικοι
- Θα κανεις ελεγχο στα δωματια και εισαι υπευθυνος/η για να υπαρχουν τα απαραιτητα και για τη σωστη παρουσιαση των δωματιων κατά τη διαρκεια αφιξης, διαμονης και αναχωρησης του πελατη (σαμπουαν, πετσετες, χαρτι υγειας, μαξιλαρια για τα σωστα ατομα, welcome pack) κ.α
- Θα πρεπει να εισαι σε εγρηγορση και να παρατηρεις τυχον βλαβες που προκυπτουν στο ξενοδοχειο, να τις αναφερεις και να τα διαχειριζεσαι.
- Θα πρεπει να συμμετεχεις ενεργα σε οποιοδηποτε τμημα χρειαζεται αμεση βοηθεια για την εξαασφαλιση της ομαλης λειτουργιας του ξενοδοχειου
- Θα πρεπει να διατηρεις τον χωρο της υποδοχης καθαρο και προσεγμενο
- Θα παρατηρεις και θα ερχεσαι σε επαφη με τους πελατες ώστε να εντοπισεις οποιοδηποτε παραπονο η προβλημα προκυπτει πριν φτασει σε κριτικη
- Θα κρατας χαμηλους τονους σε περιπτωση προβληματος με πελατη και θα προσπαθεις να το διαχειριστεις χωρις την παρουσια αλλων πελατων μπροστα. Οτιδηποτε προβλημα πεσει στην αντιληψη σου θα αναφερεται και στον προισταμενο σου
- Θα πρεπει να προσπαθεις να αυξησεις τις πωλησεις των δωματιων με σωστη συμπεριφορα προς τους πελατες. Επισης είναι σημαντικο να πετυχεις και πωλησεις αλλων τουριστικων προιοντων όπως εκδρομες, ενοικιασεις αυτοκινητων και ποδηλατων, κ.α.
- Θα αναφερεις καθημερινα και τακτικα οποιοδηποτε κενα προκυπτουν στις κρατησεις η υπαρχουν ηδη στο τμημα κρατησεων / πωλησεων καθως και θα διαχειριζεσαι το κλεισιμο ταμειων καθημερινα.