Θεωρείς τον εαυτό σου επικοινωνιακό και επιδέξιο στη διαπραγμάτευση; Σου αρέσει να εξυπηρετείς και να προσφέρεις λύσεις; Τώρα σου δίνεται η ευκαιρία να εργαστείς ως μέλος της ZeniΘ, τον πρώτο πάροχο ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, ως Υπάλληλος Ανάκτησης Πιστώσεων.
Εάν σε ενδιαφέρει η θέση και ενθουσιάζεσαι στην ιδέα ενός σύγχρονου και δυναμικού περιβάλλοντος με προοπτικές εξέλιξης, στείλε μας το βιογραφικό σου και άδραξε την ευκαιρία που σου δίνεται.
Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου:
- Διαχείριση όλων των σταδίων κατά την διαδικασία ανάκτησης πιστώσεων
- Παρακολούθηση και διεκπεραίωση της αλληλογραφίας για την είσπραξη καθυστερημένων οφειλών
- Διαχείριση μεταφορών οφειλών και πληρωμών σε καρτέλες πελατών
- Διεκπεραίωση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων, αιτημάτων και παραπόνων πελατών
- Έκδοση εντολών απενεργοποίησης παροχών για ληξιπρόθεσμες οφειλές και εξωδικαστικές δηλώσεις
- Συλλογή των απαραίτητων εντύπων πελατών για την έναρξη δικαστικών ενεργειών σε Εξωτερικούς Νομικούς Συμβούλους και διαχείριση των δικαστικών εξόδων
- Διερεύνηση ιδιαίτερων υποθέσεων πελατών και καθημερινός έλεγχος για την ορθή μεταφορά των στοιχείων τους