Στην
TAS Courier πιστεύουμε πως μια εταιρεία, είναι οι άνθρωποι που την απαρτίζουν. Για αυτό και οργανώνουμε κατάλληλα το ανθρώπινο δυναμικό μας με άτομα που διαθέτουν κοινό όραμα, αξίες, και φρέσκες ιδέες.
Στόχος μας, η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών μας, με γνώμονα την αληθινή επικοινωνία και δείχνοντας τον απαραίτητο σεβασμό. Όπως και το να εξελισσόμαστε και να δοκιμάζουμε διαρκώς τις δυνάμεις μας και τα όρια μας. Όραμα μας, να παρέχουμε υπηρεσίες ταχυμεταφορών με συνέπεια, αποτελεσματικότητα και επαγγελματισμό. Να δημιουργούμε σταθερές, ανθρώπινες, και φιλικές σχέσεις με τους πελάτες μας.
Σήμερα, αναζητούμε άτομα με υπευθυνότητα, σταθερότητα και επαγγελματισμό για άμεση πρόσληψη ώστε να πλαισιώσουν το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών - customer service της εταιρείας μας με σύμβαση αορίστου χρόνου.
Βασικές αρμοδιότητες της θέσης:
- Εξυπηρέτηση πελατολογίου (διαχείριση παραπόνων, πληροφορίες για την πορεία της αποστολής κ.α)
- Διαχείριση εκκρεμοτήτων των αποστολών, τηλεφωνική επικοινωνία και επίλυση
- Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και άριστης συνεργασίας βασισμένων σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον πελάτη
- Εξυπηρέτηση πελατών στην reception της εταιρείας μας
- Ενημέρωση πελατών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της εταιρείας μας