Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

15/7/2021

Showroom Consultant

Πωλήσεις Λιανικής - Merchandising

Πόλη ΑΧΑΡΝΕΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Η ALUMIL, ένας από τους μεγαλύτερους και πιο προηγμένους τεχνολογικά βιομηχανικούς ομίλους στον τομέα της έρευνας, ανάπτυξης και παραγωγής αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου στην Ευρώπη, επιθυμεί να καλύψει την παρακάτω θέση:

Showroom Consultant (2021/28)


Ο/Η Showroom Consultant είναι ενεργό μέλος της ομάδας της Διεύθυνσης Innovation και συγκεκριμένα του τμήματος του Marketing, με έδρα την Αθήνα. Η θέση αναφέρεται στον Marketing Coordinator και έχει ως σκοπό, ο Showroom Consultant να λειτουργεί ως σύμβουλος πελατών στον εκθεσιακό χώρο της Alumil, παρέχοντας λύσεις και συμβουλές σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου, σε υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες.


Κύρια καθήκοντα:

  • Καλωσορίζει και ενημερώνει για τα συστήματα αλουμινίου τους επισκέπτες στον εκθεσιακό χώρο της Αθήνας, παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες σε λειτουργικό και τεχνικό επίπεδο.
  • Καταχωρεί στο CRM τις επισκέψεις και όλα τα απαραίτητα δεδομένα των υφιστάμενων ή/και δυνητικών πελατών και ενημερώνει τα ενδιαφερόμενα τμήματα για τα αιτήματα των πελατών.
  • Μεριμνά για τις ανάγκες που προκύπτουν για την εύρυθμη λειτουργία του εκθεσιακού χώρου, καθώς και για την εικόνα του (πχ. αναπλήρωση έντυπο υλικού και χρωματολογίων, αποκατάσταση τεχνικών προβλημάτων σε σχέση με τη λειτουργία των εκθεμάτων κλπ)
  • Προτείνει βελτιώσεις σε σχέση με τη λειτουργικότητα του εκθεσιακού χώρου και γενικότερα όλες τις ενέργειες που στοχεύουν στη δημιουργία της βέλτιστης δυνατής «εμπειρίας πελάτη».
  • Υποστηρίζει την οργάνωση και προετοιμασία ημερίδων/σεμιναρίων που διεξάγονται στον εκθεσιακό χώρο.

Απαραίτητα Προσόντα

Προφίλ υποψηφίου/-ας:

  • Απόφοιτος ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ Οικονομικών Επιστημών / Διοίκησης Επιχειρήσεων / Marketing
  • Απαραίτητη προϋπηρεσία 2-4 ετών στις πωλήσεις ή/και εξυπηρέτηση πελατών
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού υπολογιστή και της αγγλικής γλώσσας
  • Επιθυμητή μετεκπαίδευση/πιστοποιήσεις σχετικές με τις πωλήσεις ή/και την εξυπηρέτηση πελατών
  • Εξοικείωση με συστήματα CRM
  • Οργανωτικότητα, συνέπεια, εχεμύθεια

Παροχές

Η εταιρία προσφέρει:
  • Σταθερές αποδοχές σύμφωνα με τη βαρύτητα της θέσης και την αξιολόγηση επιλογής
  • Μεταβλητές αποδοχές σύμφωνα με το Σύστημα Διοίκησης Απόδοσης
  • Ιδιωτική ομαδική ασφάλιση
  • Συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας


Μπορείτε να ολοκληρώσετε την αίτησή σας αποστέλλοντας το βιογραφικό σας, αναφέροντας τον τίτλο της θέσης και τον κωδικό.