ΕΙΣΟΔΟΣ
Δεν είστε συνδεδεμένοι στο JobFind.gr Συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να εκμεταλλευτείτε όλες τις δυνατότητες που σας παρέχει το JobFind.gr
ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Η Θέση εργασίας έχει καλυφθεί

Customer Service Representative

Ημ/νία Δημοσίευσης: 26/05/2021
Κατηγορία: Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές
Απασχόληση: Πλήρης
Πόλη: ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Περιοχή: ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ελάχιστο Απαραίτητο Επίπεδο Σπουδών: Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ)

Περιγραφή

Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών & Υποστήριξης Πωλήσεων
Customer Service Representative
Κωδικός Αγγελίας: CSR_01

Αναπτυσσόμενη Εταιρεία Ταχυμεταφορών με έδρα την Νέα Σμύρνη, αναζητά για μόνιμη συνεργασία, Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου να διαχειριστεί συνολικά την επικοινωνία με το υπάρχον και νέο πελατολόγιο.
Η εταιρεία είναι αφοσιωμένη στο να παρέχει μια ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης στο κάθε πελάτη όπως και στην καλλιέργεια ενός ευχάριστου εργασιακού περιβάλλοντος, σταθερότητας, ασφάλειας και σεβασμού προς τον εργαζόμενο.
Η εταιρείας μας μεγαλώνει! Ελάτε μαζί μας και γίνετε μέρος της νέας εποχής στον κλάδο ταχυμεταφορών!

Περιγραφή θέσης:

• Διαχειρίζεται εισερχόμενες κλήσεις, e-mail, chat για την ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη
• Επικοινωνεί με διαμεταφορείς για διεκπεραίωση αποστολών
• Διαχειρίζεται το πρόγραμμα διακίνησης αποστολών
• Εκπαιδεύει πελάτες στη χρήση των συστημάτων παρακολούθησης αποστολών
• Εξυπηρετεί το υπάρχον πελατολόγιο με σκοπό τη διαχείριση παραπόνων, την κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων
• Παρουσιάζει αποτελέσματα εξυπηρέτησης ικανοποίησης πελατών
• Διαχειρίζεται την ανάπτυξη πελατολογίου μέσω εξερχόμενων κλήσεων
• Διενεργεί εξερχόμενες κλήσεις για παρουσίαση της εταιρίας σε νέο πελατολόγιο
• Συντάσσει και αποστέλλει οικονομικές προσφορές
• Πραγματοποιεί follow-up με υπάρχον και νέο πελατολόγιο
• Διαχειρίζεται ψηφιοποιημένα αρχεία (word, excel κλπ)
• Διαχειρίζεται εταιρικούς λογαριασμούς (social media)
• Πραγματοποιεί αναλύσεις και reporting

Απαραίτητα Προσόντα

Απαραίτητα και Επιθυμητά Προσόντα
• Απόφοιτος/η τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΙΕΚ-ΤΕΙ-ΑΕΙ)
• Εμπειρία σε θέσεις εξυπηρέτησης πελατών (κατά προτίμηση B2B)
• Γνώσεις τιμολόγησης, δελτίων παροχής, αποδείξεων
• Ευχέρεια επικοινωνίας με δημόσιους φορείς
• Εμπειρία σε θέσεις ανάπτυξης πελατολογίου
• Πελατοκεντρική Αντίληψη
• Ικανότητα διαχείρισης παραπόνων
• Δίπλωμα οδήγησης

Παροχές

Προσφέρουμε:
• Μόνιμη συνεργασία
• Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
• Σύγχρονο, ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Προοπτικές εξέλιξης
• Επιβράβευση άριστης απόδοσης

Για όλες τις υποψηφιότητες θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.