- Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο ή σε θέση πωλήσεων καταστήματος.
- Άρτια γνώση και ευχέρεια στη χρήση Η/Υ (MS Office, Windows, Internet).
- Άρτια διαχείριση εμπορικής ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
- Καλές γνώσεις ERP (SoftOne εμπορική διαχείρηση)
- Ευχέρεια λόγου και πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος).
- Υψηλές επικοινωνιακές ικανότητες, πελατοκεντρική αντίληψη, ευγένεια, καλή διάθεση και προσανατολισμός στην άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη.
- Προϋπηρεσία σε είδη γάμου & βάπτισης και υλικών για χειροτεχνίες θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα.