Ο ιδανικός υποψήφιος θα πρέπει να είναι εξαιρετικά οργανωμένος με δυνατότητα να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και να μπορεί να συνεργάζεται αποτελεσματικά με όλα τα τμήματα της εταιρείας για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων μάρκετινγκ.
Είναι σημαντικό να είναι ευέλικτος για να αναλαμβάνει έργα όπως αυτά ανατίθενται από τα Εμπορικά τμήματα.
Αρμοδιότητες: - Ενημέρωση των δημιουργικών ομάδων (γραφίστες/τεχνικοί εκτύπωσης) σχετικά με την παραγωγή υλικού επικοινωνίας: διαφημιστικό υλικό, φυλλάδια και υποστηρικτικά γραφικά για διαφορετικές ανάγκες
- Ανάπτυξη και διατήρηση του εταιρικού ιστότοπου (WordPress) και των εταιρικών Μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Διατήρηση και ανάπτυξη σχέσεων με τους συνεργάτες μας σε έντυπα και ψηφιακά μέσα
- Oργάνωση και διαχείριση της συμμετοχής της εταιρείας σε εγχώριες και διεθνείς εκθέσεις
- Ικανότητα να προσδιορίζει και να προτείνει εσωτερικές/εξωτερικές ιδέες και πρωτοβουλίες που θα βοηθήσουν στην προώθηση των εταιρικών στόχων
- Διαχείριση διοικητικών καθηκόντων όπως ανατίθενται από τα τμήματα πωλήσεων