Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

20/9/2021

Operations Manager

Διοίκηση Επιχειρήσεων - HR - Στελέχη

Πόλη ΛΕΙΨΟΙ | ΣΑΜΟΣ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ)

Περιγραφή

Το Ινστιτούτο Θαλάσσιας προστασίας Αρχιπέλαγος είναι μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός οργανισμός που σκοπός του είναι η διαφύλαξη και προστασία της μοναδικής βιοποικιλότητας του Αιγαίου. Εδώ και πάνω από 20 χρόνια βρίσκεται σε συνεχή κινητικότητα, υλοποιώντας έρευνα και δράσεις προστασίας στο πεδίο και ταυτόχρονα έχει φιλοξενήσει και συνεχίζει να εκπαιδεύει εκατοντάδες φοιτητές και μαθητές από όλο τον κόσμο στα πλαίσια του Διεθνούς Σχολείου της Θάλασσας.

Το Ινστιτούτο αναζητεί για άμεση απασχόληση έναν υπεύθυνο Λειτουργιών και Διαχείρισης (Operations & Admin) για την οργάνωση και τον συντονισμό των καθημερινών εργασιών και διοικητικών δραστηριοτήτων του οργανισμού. Πρέπει να είναι πολύ οργανωμένος, να μπορεί να εκτελεί πολλές εργασίες με ευκολία και να είναι σε θέση να διασφαλίσει ότι οι διαδικασίες του Ινστιτούτου μας εκτελούνται ομαλά σε ένα όχι αποστειρωμένο εταιρικό περιβάλλον. Με βάσεις του Αρχιπελάγους στους Λειψούς και στην Σάμο αλλά και μικρότερους σταθμούς σε διάφορα νησιά, είναι προϋπόθεση η ευελιξία και η διαθεσιμότητα για μετακινήσεις. Ταυτόχρονα η προσαρμοστικότητα σε ένα πολυεθνικό περιβάλλον, αλλά ιδιαίτερα το πραγματικό ενδιαφέρον για την προστασία του περιβάλλοντος είναι χαρακτηριστικά απαραίτητα για αυτή την θέση.

Ευθύνες 

  • Εξασφαλίζει ότι όλες οι λειτουργίες εκτελούνται με κατάλληλο και οικονομικά αποδοτικό τρόπο 
  • Βελτιώνει τα συστήματα, τις διαδικασίες και τις βέλτιστες πρακτικές επιχειρησιακής διαχείρισης 
  • Αγοράζει υλικά, σχεδιάζει το απόθεμα και επιβλέπει την απόδοση της αποθήκης  
  • Βοηθά να συμμορφώνονται οι διαδικασίες του οργανισμού με τη νομοθεσία 
  • Εξετάζει τα οικονομικά στοιχεία και τα χρησιμοποιεί για τη βελτίωση της οικονομικής διαχείρισης 
  • Διαχειρίζεται τους προϋπολογισμούς και τις προβλέψεις 
  • Διατηρεί εσωτερική βάση δεδομένων 
  • Υποβάλει αναφορές δαπανών 
  • Κρατά αρχεία εργαζομένων (φυσικά και ψηφιακά) 
  • Διατηρεί συστήματα αρχειοθέτησης δεδομένων για πελάτες και εξωτερικούς συνεργάτες 
  • Οργανώνει, αποθηκεύει και εκτυπώνει έγγραφα του οργανισμού όπως απαιτείται 
  • Απαντά και ανακατευθύνει τηλεφωνικές κλήσεις 
  • Κάνει ταξιδιωτικές ρυθμίσεις 
  • Διαχειρίζεται ερωτήσεις από διευθυντές και υπαλλήλους, ερευνητές και σπουδαστές

Απαραίτητα Προσόντα

  • Εξοικείωση με τον εξοπλισμό γραφείου 
  • Γνώση πολιτικών και διαδικασιών γραφείου 
  • Εμπειρία με εργαλεία διαχείρισης γραφείου (ειδικότερα λογισμικό MS Office) 
  • Άριστες οργανωτικές ικανότητες και ικανότητες διαχείρισης χρόνου 
  • Ισχυρές δεξιότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας σε Ελληνικά και Αγγλικά 
  • Στάση επίλυσης προβλημάτων με το βλέμμα στη λεπτομέρεια 
  • Εξοικείωση με επιχειρηματικές και οικονομικές αρχές 
  • Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας 
  • Εξαιρετικές οργανωτικές ικανότητες 
  • Ηγετικές ικανότητες