Καθήκοντα
Εξυπηρέτηση και ανάπτυξη πωλήσεων σε υπάρχον πελατολόγιο
- Έρχεται σε επαφή με πελάτες με διάφορους τρόπους , καταγράφει παραγγελίες, παρουσιάζει νέα προιόντα και επιδιώκει την εξυπηρέτηση του πελάτη και την αύξηση της συνεργασίας με όλους τους παλαιούς πελάτες ανάλογα με τις οδηγίες της διεύθυνσης πωλήσεων
- Φροντίζει για την διεκπεραίωση τυχόν παραγγελιών, διευθετεί διαφορές και παράπονα, παραδίδει παραγγελίες (όταν και εάν αυτό είναι απαραίτητο)
- Συμμετέχει σε κάθε μορφής προωθητική ενέργεια όπως εκθέσεις, δειγματισμούς κλπ
- Συνεργάζεται με άλλα στελέχη της επιχείρησης για την ανάπτυξη σχεδίων και την εφαρμογή τους κάτω απο την καθοδήγηση της διεύθυνσης πωλήσεων
Επέκταση πελατολογίου με νέες συνεργασίες
- Έρχεται σε επαφή με νέους υποψήφιους πελάτες σύμφωνα με τις οδηγίες και την στρατηγική της επιχείρησης προκειμένου να ξεκινήσουν νέες συνεργασίες
- Παρουσιάζει αποτελεσματικά τα προίόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης και πως αυτά αναπτύσουν την κερδοφορία των πελατών της
- Καταγράφει και αναφέρει τα αποτελέσματα των ενεργειών του στον προιστάμενο του σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον πρόγραμμα.
Εκπαίδευση και coaching
- Συμμετέχει σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της επιχείρησης και φροντίζει για την εφαρμογή τους
- Δέχεται και ενθαρύνει κάθε υποστήριξη- καθοδήγηση (coaching) στη διαδικασία εκμάθησης της δουλειάς του αλλά και φροντίζει να εξελίσσεται διαρκώς