Έχετε προηγούμενη εμπειρία στη Διαχείριση Ξενοδοχείων ή ως Hotel Operations Manager; Ψάχνετε μια ευκαιρία να γίνετε μέλος μιας νέας,μοντέρνας εταιρείας με τεχνογνωσία ως Ηotel Operations Manager; Εάν η απάντησή σας σε όλα τα παραπάνω είναι ναι, τότε υποβάλετε αίτηση τώρα για αυτή τη θέση.
Ως Ηotel Operations Manager, θα είστε υπεύθυνος/η για:
- Συνεργασία με όλους τους Υπεύθυνους τμημάτων για να βεβαιωθεί ότι οι λειτουργίες εκτελούνται ομαλά.
- Διατηρηση των Standards για την απόδοση του προσωπικού και την εξυπηρέτηση των επισκεπτών σε όλα τα τμήματα όσον αφορά τη συμπεριφορά, την εμφάνιση και την απόδοση των μελών της ομάδας.
- Διατήρηση πλήρους γνώσεως όλων των τμημάτων και των υπηρεσιών της εταιρίας.
- Στελέχωση των τμημάτων για τις καθημερινές δραστηριότητες.
- Επισήμανση βραχυπρόθεσμων / μεσοπρόθεσμων / μακροπροθεσμων θεμάτων.
- Διεξαγωγή επίσημων ή ανεπίσημων συναντήσεων με όλους/ξεχωριστά τους Υπεύθυνους των τμημάτων καθημερινά / εβδομαδιαίως/μηνιαίως για να συζητήσει τα λειτουργικά θέματα καθώς και τυχόν ζητήματα προσωπικού.
- Παραλαβή απογραφής προμηθειών και διεκπεραίωση παραγγελιών αγοράς όταν χρειάζεται
- Πραγματοποίηση τυχαίων επιθεωρήσεων στα aparthotels της εταιρίας για έλεγχο του αποθέματος ή πιθανών βλαβών(ποιότητα, αριθμητικά επίπεδα αποθεμάτων, λήξη, κλπ) για κάθε τμήμα,,καθαρισμού και των εγκαταστάσεων.
- Παρακολούθηση του συντονισμό μεταξύ των τμημάτων για την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία.
- Παροχή έγκαιρου και εποικοδομητικού feedback σε όλες τις άμεσες αναφορές όπως και όταν απαιτείται είτε επίσημα είτε ανεπίσημα.
- Παρακολούθηση και διατήρηση στο κόστος λειτουργίας και τα γενικά έξοδα προκειμένου να διατηρηθούν τα έξοδα της εταιρίας στα θεμιτά επίπεδα.
- Επίβλεψη έργων επίπλωσης και ανακαίνισης της εταιρίας.
- Παρακολούθηση προσλήψεων, προσανατολισμού και εκπαίδευση του προσωπικού για να εξασφαλιστούν τα μέγιστα έσοδα.
- Ανάληψη κλήσης 24 ώρες την ημέρα για επίλυση τυχόν επείγοντων προβλημάτων σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.