•Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία στο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
•Εξαιρετικές δεξιότητες συμβουλευτικής, συγγραφής, επιμέλειας (φωτογραφιών/βίντεο/κειμένου), παρουσίασης και επικοινωνίας
•Αποδεδειγμένη εμπειρία στην κοινωνική δικτύωση και γνώση εργαλείων ανάλυσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
•Επαρκής γνώση σχεδιασμού ιστοσελίδων, ανάπτυξης ιστοσελίδων, CRO και SEO
•Γνώση διαδικτυακού μάρκετινγκ και καλή κατανόηση των κύριων καναλιών μάρκετινγκ
•Ι
κανότητα ταυτόχρονης επιτέλεσης πολλαπλών εργασιών και οργανωτικότητα•Ευχέρεια στα Αγγλικά
•Πτυχίο στις Επικοινωνίες, στο Μάρκετινγκ, στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, στα Νέα ΜΜΕ ή στις Δημόσιες Σχέσεις