Η OIKOTRUST Α.Ε.Δ.Α. είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής φοιτητικής στέγης στην Ελλάδα. Με βάση το επενδυτικό πλάνο πρόκειται να διπλασιάσει μέσα στα επόμενα 2 χρόνια τη δραστηριότητά της.
Για το λόγο αυτό επιθυμεί να προσλάβει Στέλεχος Εμπορικού Τμήματος (Office Manager) στη Θεσσαλονίκη που θα αναλάβει ευρεία γκάμα καθηκόντων για την εύρυθμη καθημερινή λειτουργία των ενοίκων & των κτιρίων της.
Βασικά καθήκοντα
-
Έχει υπ’ ευθύνη του/της το τηλεφωνικό κέντρο και διενεργεί την επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους, τους ενοικιαστές, σε συνδυασμό με την διαχείριση των κρατήσεων & την υποστήριξη των ενοικιάσεων, πάντα μέσα στα πλαίσια της πολιτικής της εταιρίας.
-
Προετοιμάζει έγγραφα, κείμενα, σημειώσεις, γενικές οδηγίες ή ανακοινώσεις, αναλαμβάνει την ηλεκτρονική επικοινωνία (emails/messenger, κλπ) με τους πελάτες, και συμβάλει στην υλοποίηση ενεργειών marketing.
-
Παρακολουθεί τις υπηρεσίες συντήρησης για την εξασφάλιση της σωστής ολοκλήρωσης σύμφωνα με τις εντολές εργασίας.
-
Συμμετέχει στις λοιπές εργασίες γραφείου της εταιρίας.