Μεγάλη βιομηχανία τροφίμων με έδρα στη
ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου επιθυμεί να στελεχώσει τη θέση
Group Brand Manager.
Κατηγορία: Marketing
Απασχόληση: Πλήρης
Πόλη: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ο κάτοχος της θέσης συμβάλει στο σχεδιασμό ενός αποτελεσματικού marketing plan σύμφωνο με τη στρατηγική και τους στόχους που έχουν τεθεί. Διαχειρίζεται (προτείνει, οργανώνει, υλοποιεί) τις δραστηριότητες marketing για τα προϊόντα /μάρκα ευθύνης του. Διασφαλίζει τη βέλτιστη υλοποίηση των προγραμματισμένων ενεργειών στα προϊόντα του τομέα του και συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων και αποτελεσμάτων όπως αυτά προδιαγράφονται στο ετήσιο marketing plan της εταιρίας και στη μεγιστοποίηση του return on marketing investment.
Αρμοδιότητες:
- Ανάλυση / Εκτίμηση απόδοσης της πορείας του brand/product mix (απόκλιση από στόχους, απήχηση σε καταναλωτές, κερδοφορία κλπ)
- Εφαρμογή εγκεκριμένων αλλαγών, καταργήσεων, επεκτάσεων, αντικαταστάσεων σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις και τμήματα της εταιρίας και τους εξωτερικούς συνεργάτες (διαφημιστικές εταιρίες, εκτυπωτικές εταιρίες κλπ)
- Συμβολή στην ανάπτυξη του σχεδιασμού και της στρατηγικής marketing που αφορά στα προϊόντα και μάρκες ευθύνης.
- Δόμηση του αναλυτικού ετήσιου προγράμματος πωλήσεων ανά προϊόν και μήνα για τα προϊόντα ευθύνης.
- Συμβολή στη στρατηγική επικοινωνίας και ανάπτυξη του προγράμματος επικοινωνίας και προώθησης των προϊόντων ευθύνης.
- Συνεισφορά στον καθορισμό της τιμολογιακής πολιτικής προϊόντων / μαρκών
- Διαχείριση marketing budget μέσω της βέλτιστης κατανομής των εγκεκριμένων κονδυλίων
- Επίβλεψη διενέργειας ερευνών αγοράς (καταναλωτών, ανταγωνισμού και λοιπών φορέων στο εξωτερικό περιβάλλον της εταιρίας) με σκοπό την έγκαιρη και έγκυρη συλλογή πληροφοριών.
- Διοίκηση υφισταμένων (παροχή κατευθύνσεων, συντονισμός, παρακίνηση, ανάπτυξη και αξιολόγηση υφισταμένων, κατανομή και παρακολούθηση εργασιών)
- Υποστήριξη, παρακίνηση, καθοδήγηση τμήματος πωλήσεων (προϋπολογιστικά και απολογιστικά : προϊόντα, αποτελέσματα, ανταγωνισμός, θέση στην αγορά)