Διαθέτεις εμπειρία ως υπεύθυνος/η προμηθειών; Μπορείς να οργανώνεις τις καθημερινές ανάγκες που προκύπτουν στα επιμέρους τμήματα και να συντονίζεις τις παραγγελίες; Διαθέτεις καλά επικοινωνιακά στοιχεία, είσαι υπεύθυνος/η και δίνεις προσοχή στην λεπτομέρεια και σε όλη την πληροφόρηση που πρέπει να διαχειρίζεσαι γρήγορα και αποτελεσματικά;
Αν ναι, τότε μπορείς να κάνεις την αίτησή σου και να διεκδικήσεις την θέση του/της υπεύθυνου/η Προμηθειών σε ένα δυναμικό εργασιακό περιβάλλον.
Ως Υπεύθυνος/η Προμηθειών, οι κύριες αρμοδιότητές σου θα είναι
- Διαχείριση προμηθειών που αφορούν σε πρώτες ύλες
- Διαρκής έρευνα αγοράς και διαπραγμάτευση για την εξεύρεση νέων ειδών και προμηθευτών με σκοπό την βελτίωση υφιστάμενων συνεργασιών και δημιουργία νέων
- Ζήτηση, παραλαβή και αξιολόγηση προσφορών, επικοινωνία με τα αρμόδια τμήματα για τυχόν απαιτούμενες διευκρινίσεις, παρακολούθηση παράδοσης
- Διαχείριση συμβάσεων προμήθειας υλικών (καταχώρηση στοιχείων, έκδοση εντολών φόρτωσης, παρακολούθηση status των συμβάσεων)
- Επικοινωνία με τις Αποθήκες για διευθέτηση θεμάτων παραλαβών
- Επικοινωνία με προμηθευτές για επίλυση προβλημάτων και διευθέτηση θεμάτων που απορρέουν από συμβάσεις και προμήθειες υλικών
- Συμμετοχή στη δημιουργία, βελτίωση και τήρηση διαδικασιών των Αγορών