Το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης αναζητά υποψήφιο για την Υποστήριξη χρηστών στην αξιοποίηση εφαρμογών και υπηρεσιών Τεχνολογιών Επικοινωνιών και Πληροφορικής (ΤΠΕ).
Ο συνεργάτης που θα επιλεγεί θα:
- Προσφέρει απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη στα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας όσον αφορά στην πρόσβαση στο δίκτυο και στη χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ (παροχή υποστήριξης μέσω email, τηλεφώνου)
- Διεκπεραιώνει αιτήματα για χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών με χρήση κατάλληλων εργαλείων (π.χ. αιτήματα έκδοσης ψηφιακών πιστοποιητικών, αιτήματα διαχείρισης θυρίδων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κλπ)
- Αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία (OTRS ticketing system, OpenKM και Alfresco document management system, wiki, Asterisk Call Center, Asana collaboration tool, Office365, κλπ) εξυπηρέτησης αιτημάτων και συνεργασίας με άλλες ομάδες
- Παρέχει υποστήριξη σε θέματα Υποδομής Δημοσίου Κλειδιού (έκδοση πιστοποιητικών χρηστών κι εξυπηρετητών) και εγκεκριμένης ψηφιακής υπογραφής
- Διαχειρίζεται μητρώα δεδομένων
- Δρομολογεί, όταν απαιτείται, αιτήματα υποστήριξης στο επόμενο επίπεδο υποστήριξης και θα συντονίζει την ολοκλήρωσή τους
- Προετοιμάζει εκπαιδευτικό υλικό (web-based ή έντυπο), τεκμηριώνει διαδικασίες και υλοποιεί δράσεις εκπαίδευσης/ενημέρωσης χρηστών