• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ κατεύθυνσης Marketing, Επικοινωνίας, Πληροφορικής ή συναφούς κλάδου
• Εμπειρία ως Digital Marketing Manager ή Social Media Manager
• Πολύ καλή γνώση των Social Media (Διαχείριση σελίδων)
• Πολύ καλή γνώση Facebook Ads (executing, monitoring, optimizing)
• Πολύ καλή γνώση Google Ads (executing, monitoring, optimizing)
• Άριστη κατανόηση και χρήση εργαλείων online marketing
• Αναλυτική σκέψη
• Διαχείριση χρόνου και ανταπόκριση σε deadlines
• Άριστη ικανότητας διαχείρισης budget
Δεξιότητες
• Paid advertising (CPC, PPC,CTR)
• Content marketing
• Email marketing (εξοικείωση με email platforms, όπως Mailchimp)
• Data Analysis (Google Analytics, Facebook Insights και άλλα εργαλεία)
• SEO/SEΜ (Search marketing analysis, SERP)
• Copywriting
• Photoshop ή άλλα εργαλεία επεξεργασίας εικόνας
• Project Management
• Εξοικείωση με γλώσσες προγραμματισμού και τεχνολογίες web (HTML, CSS, Java)