Το Miraggio Thermal Spa Resort στο Παλιούρι,
στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής,
να καλύψει την ακόλουθη θέση:
Guest Relations Agent Russian Speaker
ΚΩΔ:GRARUSS18
Ο ρόλος:
Είναι υπεύθυνος/-η για την παροχή πελατοκεντρικής εξυπηρέτησης στους επισκέπτες, εξασφαλίζοντας ότι η παραμονή τους θα είναι μια αξέχαστη εμπειρία με βάση τα στάνταρ της εταιρίας και είναι σε θέση ανά πασά στιγμή να προβλέψει και να ικανοποιήσει τις ανάγκες των επισκεπτών και να επιλύσει τα όποια προβλήματα προκύψουν.
Τα καθήκοντα του ρόλου περιλαμβάνουν:
· Προετοιμάζει τη λίστα με τις αφίξεις των V.I.P. πελατών για την επόμενη ημέρα σε συνεργασία με το τμήμα υποδοχής
· Διασφαλίζει την απρόσκοπτη και συνεχή παροχή των προβλεπόμενων υπηρεσιών προς τους V.I.P. φιλοξενουμένους
· Διασφαλίζει πως όλα τα παρεχόμενα δώρα (amenities) προς τους πελάτες μετριούνται και καταγράφονται στην κατάσταση στατιστικού ελέγχου του τμήματος
· Προετοιμάζει τις επιστολές καλωσορίσματος των πελατών
· Ελέγχει τα V.I.P. δωμάτια πριν από την άφιξη ως προς τα πρότυπα καθαριότητας – συντήρησης και την πληρότητα των amenities
· Καλωσορίζει και συνοδεύει τους πελάτες στο δωμάτιό τους
· Προετοιμάζει και διανέμει τη λίστα φιλοξενουμένων μακροχρόνιας παραμονής (long stay guests)
· Επιδιώκει την αύξηση των εσόδων του ξενοδοχείου μέσω του upselling όταν και όπου αυτό είναι εφικτό
· Δίνει έγκυρες και ακριβείς πληροφορίες στους πελάτες σχετικά με εστιατόρια, εκδρομές, μουσεία κ.λπ.
· Διατηρεί το αρχείο αλληλογραφίας φιλοξενουμένων και εξασφαλίζει ότι το αρχείο με τις προτιμήσεις των πελατών ενημερώνεται αναλόγως
· Συμμετέχει στις συναντήσεις του τμήματος υποδοχής
· Συμμετέχει σε οποιαδήποτε κοινωνικά γεγονότα διοργανώνονται στο ξενοδοχείο
· Παραμένει γνώστης των παροχών και των υπηρεσιών του ξενοδοχείου τόσο για τουρίστες, όσο και για επαγγελματίες πελάτες
· Χειρίζεται τα αιτήματα των πελατών με ευγενικό και περιποιητικό τρόπο, τα αναφέρει σε συναδέλφους αν χρειαστεί και εξασφαλίζει την ικανοποίηση των πελατών. Παρακολουθεί την έκβαση της ικανοποίησης των αιτημάτων όταν αυτό είναι απαραίτητο
· Είναι ενήμερος για τις εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα στο ξενοδοχείο
· Ανταποκρίνεται σε κάθε άλλο περιστασιακό αίτημα (συναφές με το αντικείμενο δραστηριότητας της θέσης) που προκύπτει και ανατίθεται από τον προϊστάμενο του τμήματος