Περιγραφή Θέσης
Το Contact Center, μέλος του Ομίλου ICAP Outsourcing Solutions, με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και μακροχρόνια πορεία, αναζητά υποψηφίους για τη θέση του Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης και ανάπτυξης πελατολογίου του τμήματος Contact Center για part-time ή full time απασχόληση με ευέλικτο ωράριο στην Καλλιθέα .
Αρμοδιότητες- Διαχείριση και ανανέωση υπάρχοντος πελατολογίου
- Κατανόηση των αναγκών των πελατών για την προώθηση ολοκληρωμένων λύσεων
- Συνεχής υποστήριξη των πελατών και επίλυση τυχόν προβλημάτων
- After sales service
- Αναζήτηση νέου πελατολογίου