Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

15/7/2019

Υποδιευθυντής Ξενοδοχείου (Άριστη γνώση γαλλικής γλώσσας)

Διοίκηση Επιχειρήσεων - HR - Στελέχη

Πόλη ΚΕΡΚΥΡΑ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Μεγάλη Ξενοδοχειακή Μονάδα η οποία δραστηριοποιείται στη Κέρκυρα, ζητά να καλύψει τη θέση του Υποδιευθυντή Ξενοδοχείου.

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να γνωρίζουν σε άριστο επίπεδο τη Γαλλική γλώσσα. Σε διαφορετκή περίπτωση, λόγω της ιδιαιτερότητας της θέσης, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να μην αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα.

Τομέας ευθύνης η διεύθυνση & διαχείριση της ξενοδοχειακής μονάδας με κύριες αρμοδιότητες

  • Έλεγχος της λειτουργίας των Επισιτιστικών τμημάτων
  • Έλεγχος της λειτουργίας του Τμήματος Ορόφων & Δωματίων
  • Επίτευξη ποιοτικών & οικονομικών στόχων με σκοπό την αύξηση του τζίρου
  • Κύρια ευθύνη για την λειτουργία του υφιστάμενου Τour Οperator Club   

Κύρια καθήκοντα

  • Να αναπτύσσει, παρακολουθεί & να ελέγχει τη σωστή λειτουργία των τμημάτων
  • Να διαχειριστεί επιχειρησιακές λειτουργίες, εξασφαλίζοντας την τήρηση των διαδικασιών εξασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών
  • Να αξιολογεί & να συστήνει τα κατάλληλα προϊόντα & υπηρεσίες, καθώς & λειτουργικές αλλαγές όπως απαιτείται
  • Να διαχειριστεί την καθημερινή  λειτουργία της μονάδος στα πλαίσια των συμφωνηθέντων με τη Διοίκηση (για τις τρέχουσες βασικές δραστηριότητες)  
  • Να παίρνει πρωτοβουλίες & να αναπτύσσει στρατηγική (παραγωγική διαδικασία, έλεγχος κοστολόγησης, ασφάλεια & υγιεινή)
  • Να αξιολογεί υφιστάμενους του σύμφωνα με τις ικανότητες & τις δεξιότητες τους.

Τα στοιχεία των αιτήσεων (με επισυναπτόμενη πρόσφατη φωτογραφία) θα παραμείνουν εμπιστευτικά.

Επικοινωνία θα γίνει μόνο με τους/τις υποψήφιους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος/η σχολής Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Ελλάδος ή εξωτερικού
  • Προϋπηρεσία 3-5 χρόνια σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχεία 4-5*
  • Άριστη γνώση της Γαλλικής γλώσσας
  • Καλή γνώση Η/Υ (ειδικά φύλλα excel & budgeting)
  • Ικανότητες οργάνωσης & διεύθυνσης
  • Επιμονή στην επίτευξη στόχων
  • Κατανόηση κοστολόγησης & λειτουργίας All inclusive plan

Παροχές

Στο πλαίσιο της παραπάνω θέσης προσφέρονται

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Διαμονή & Διατροφή εντός του ξενοδοχείου
  • Επαγγελματική εξέλιξη & συνεχής εκπαίδευση
  • Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας