Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

2/5/2018

Βοηθός Γραφείου / Πωλήσεων

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ)

Περιγραφή

Ως Βοηθός Γραφείου σε Κέντρο Δια βίου Μάθησης & Βοηθός Πωλήσεων  στη σχολή μας στην Αθήνα, θα έχετε την ευθύνη να διαχειρίζεστε, να συντονίζετε και να πωλείτε προϊόντα, υπηρεσίες και  εκπαιδευτικά προγράμματα να συμμετέχετε περιστασιακά σε συνέδρια, παράλληλα με την συμμετοχή σας στα καθημερινά διοικητικά καθήκοντα του ρεσεψιονίστ.

Αρμοδιότητες

• Απάντηση τηλεφωνικών κλήσεων και ανακατεύθυνσή τους όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.

​Συντονισμός εγγραφών και οργάνωσης διεξαγωγής επαγγελματικών σεμιναρίων.

• Διαχείριση του ημερησίου / εβδομαδιαίου / μηνιαίου προγράμματος καθώς και οργανώση νέων συναντήσεων και ραντεβού.
• Απάντηση τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και διαχείριση των μηνυμάτων από τα κοινωνικά μέσα.
• Περιστασιακή διαχείριση και έλεγχος των αποθεμάτων των καταστημάτων λιανικής που προμηθεύονται με προϊόντα της εταιρείας μας.
• Αρχειοθέτηση και ενημέρωση των στοιχείων επικοινωνίας των υπαλλήλων, πελατών, προμηθευτών και εξωτερικών συνεργατών.
• Υποστήριξη και διευκόλυνση της ολοκλήρωσης των τακτικών εκθέσεων.
• Ανάπτυξη και συντήρηση του συστήματος αρχειοθέτησης.
• Τακτικός έλεγχος των επιπέδων προμηθειών του γραφείου και προγραμματισμός και εκτέλεση των κατάλληλων παραγγελιών.
• Πραγματοποίηση ρυθμίσεων ταξιδιών.
• Έγγραφα εξόδων και υποβολή εκθέσεων.
• Ανάληψη καθηκόντων ρεσέψιονιστ.
• Έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων (σε Αγγλικά και Ελληνικά). 

 

 

 

Απαραίτητα Προσόντα

• Εξαιρετικό επίπεδο γραπτών και προφορικών Αγγλικών.
• Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία ως γραμματέας, διοικητικός βοηθός ή σε αντίστοιχο περιβάλλον πωλήσεων.
• Εξοικείωση με τις τεχνικές οργάνωσης και βελτιστοποίησης γραφείου.
• Υψηλός βαθμός ικανότητας εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών, καθώς και διαχείρισης χρόνου.
• Εξαιρετικές γραπτές και προφορικές επικοινωνιακές δεξιότητες.
• Πολύ καλή γνώση του MS Office.
• Εξοικείωση με τη βασική λογιστική και την τιμολόγηση.
• Εξαιρετικό επίπεδο διαχείρισης εργασιών, καθώς και αυτοπροσδιορισμός και ανάληψη πρωτοβουλιών για τη διαχείριση του καθημερινού φόρτου εργασίας σας.
• Εξαιρετικός τρόπος τηλεφωνικής επικοινωνίας και ευπρόσδεκτη, χαρούμενη παρουσία.
• Δυνατότητα υπερωριακής απασχόλησης, με αποδοχές, εφόσον είναι απαραίτητο.
• Ικανότητα να ταξιδεύετε (μια ή δυο φορές το χρόνο) εντός Ελλάδος για περαιτέρω εκπαίδευση, καθώς και για προωθητικές δραστηριότητες.
• Ευελιξία προσαρμογής σε έναν μεταβαλλόμενο ρόλο εργασίας, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσεται και να αναπτύσσεται
• Δυνατότητα να παραβρίσκεστε σε εκπαιδευτικά σεμινάρια.
• Προηγούμενες συστάσεις.

Προτεινόμενα Χαρακτηριστικά
• Πολύ καλή γνώση επιπλέον γλώσσας.

• Προηγούμηνε εμπειρία σε Κέντρο δια βίου μάθησης

• Πολύ καλή γνώση των κοινωνικών μέσων, καθώς και πολύ καλή χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή.

• Εξαιρετικό επίπεδο γραπτών και προφορικών Αγγλικών.
• Προηγούμενη εμπειρία στον τομέα της ομορφιάς, 
• Εμπειρία στο Marketing.
• Προ-εγγραφή στον ΟΑΕΔ.
• Κάτοχος αυτοκινήτου και άδειας οδήγησης

Παροχές

Αρχικός μηνιαίος μισθος 650 € τον μήνα με δυνατότητα αύξησης.

Bonus επί των πωλήσεων .

Υπερωρίες.

Πλήρης Ασφάλιση.

Ωράριο: Δευτέρα - Παρασκευή  9:30 -17:30