Αρχιτεκτονικό γραφείο με πολυετή εμπειρία αναζήτα γραμματέα με σκοπό την οργάνωση και διεκπεραίωση διαδικαστικών υποθέσεων καθώς και καθημερινών λειτουργικών εργασιών. Σκοπός της εταιρίας είναι να δημιουργήσει μια μακροχρόνια καλή εργασιακή σχέση με τα μέλη του γραφείου και να γίνει σημαντικός συνεργάτης.
Οι κύριες αρμοδιότητες της θέσης είναι:
• Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και αλληλογραφίας
• Σύνταξη και αποστολή προσφορών
• Σχεδιασμός και διατήρηση του συστήματος αρχειοθέτησης γραφείου
• Εξωτερικές εργασίες για διεκπεραίωση υποθέσεων σε κρατικές υπηρεσίες.
• Καταχώρηση στοιχείων σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες δημοσίου ( ΙΚΑ, Taxis Net, Τεχνικό Επιμελητήριο)
• Ανάγνωση και κατανόηση κρατικών εγγράφων και συμβολαίων
• Διαχείριση ακινήτων (είσπραξη ενοικίων, σύνταξη συμφωνητικών, κ.α)
• Διαχείριση κοινωνικών δικτύων σε επίπεδο χρήστη (LinkedIn, Facebook, Instagram)