Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

25/3/2023

Assistant Store Managers

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΩΣ - ΡΟΔΟΣ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ - ΑΘΗΝΑ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Έχεις πάθος για τη μόδα και σε ενδιαφέρει ο κλάδος της λιανικής πώλησης;

Θέλεις να εργαστείς σε ένα πολυεθνικό περιβάλλον για λογαριασμό μιας δυναμικά εξελισσόμενης εταιρίας ένδυσης ως

Assistant Store Manager;

Είσαι επικοινωνιακή / ος με πελατοκεντρική αντίληψη και ικανότητα ηγεσίας;

Αν είσαι έτοιμη / ος να κάνεις το επόμενο βήμα και να απογειώσεις την καριέρα σου, τότε κάνε την αίτησή σου άμεσα!


Αρμοδιότητες:

Η/Ο Assistant Store Manager έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Παρέχει συνεχή υποστήριξη στον διευθυντή καταστήματος.
  • Αναλαμβάνει καθήκοντα διευθυντή καταστήματος όταν αυτός απουσιάζει.
  • Διασφαλίζει την ορθή λειτουργία του καταστήματος και την τήρηση των διαδικασιών.
  • Είναι υπεύθυνη/ος για την επίβλεψη και τη διαχείριση του προσωπικού του καταστήματος.
  • Εποπτεύει, παρακινεί και εκπαιδεύει το προσωπικό με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας των πωλήσεων.
  • Διαχειρίζεται τα αποθέματα και τις παραγγελίες του καταστήματος σύμφωνα με τις διαδικασίες.
  • Είναι υπεύθυνη/ος για την άριστη εικόνα του καταστήματος.
  • Διασφαλίζει την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών από όλα τα μέλη της ομάδας.
  • Εξυπηρετεί εισερχόμενους πελάτες και διαχειρίζεται αιτήματα και παράπονα των πελατών.
  • Επιλύει και αντιμετωπίζει προβλήματα στο πλαίσιο της άριστης λειτουργίας του καταστήματος.
  • Παρακολουθεί τους δείκτες απόδοσης του καταστήματος και της ομάδας.

Απαραίτητα Προσόντα

Η/Ο κατάλληλη/ος υποψήφια/ος για τη θέση του Assistant Store Manager θα πρέπει να διαθέτει τα παρακάτω προσόντα:
  • Δυνατότητα ταξιδίων και παραμονής (κατά τους μήνες Μάϊο  - Οκτώβριο) στα νησιά που δραστηριοποιείται η εταιρεία. 
  • Άριστη γνώση Ελληνικών & Αγγλικών. Άνεση στην επικοινωνία
  • Ικανότητες ηγεσίας, διάθεση συνεργασίας και ομαδικό πνεύμα
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες και πελατοκεντρική αντίληψη.
  • Ευχάριστη, φιλική και εξυπηρετική προσέγγιση προς τους πελάτες
  • Δεξιότητες οργάνωσης και αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου
  • Ικανότητα διοίκησης καταστήματος και εμπορική αντίληψη
  • Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και διαχείρισης κρίσεων

Παροχές

Προσφέρουμε :

  • Αρχικό Ετήσιο Εισόδημα: 24.000€ με σταδιακή αύξηση αναλόγως προσόντων και επίτευξης στόχων
  • Απασχόληση: 12μηνη, μόνιμη θέση εργασίας (καλοκαίρι σε κάποιο νησί και χειμώνα στην Θεσσαλονίκη ή Αθήνα)
  • Διαμονή από 01/05/2023 έως 31/10/2023 σε νησιά που δραστηριοποιείται ο Όμιλος
  • Κρατική & Ιδιωτική ασφάλιση
  • Άριστο & Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Ευκαιρία εξέλιξης και ανάπτυξης σε ένα πολυεθνικό περιβάλλον εργασίας