Η ICAP Outsourcing Solutions, ηγέτιδα στο τομέα της παροχής υπηρεσιών, αναζητά εργαζόμενους στο CONTACT CENTER για τη θέση του Δευτεροβάθμιου Τμήματος Τεχνικής Εξυπηρέτησης, με κύριο ρόλο την υποστήριξη των τεχνικών πεδίου, για λογαριασμό πελάτη της, κορυφαίου παρόχου στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.
Αν έχεις γνώσεις στον κλάδο των Δικτύων και των Τηλεπικοινωνιών ή προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα και σε ενδιαφέρει να αναδειχθείς επαγγελματικά σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον στοχεύοντας σε προοπτικές εξέλιξης, τώρα σου δίνεται η δυνατότητα να ξεκινήσεις την καριέρα σου σε μία από τις κορυφαίες εταιρείες Τηλεπικοινωνιών.
Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου σημείωμα και γίνε μέλος της δυναμικής ομάδας μας.
Αρμοδιότητες:
- Τηλεφωνική επικοινωνία με τεχνικούς πεδίου με σκοπό τη κλιμάκωση τεχνικών βλαβών
- Έλεγχος και διαχείριση ενεργοποίησης νέων συνδέσεων
- Απομακρυσμένος έλεγχος βλαβών
- Παρακολούθηση πορείας των τεχνικών βλαβών μέχρι την αντίστοιχη επίλυση σε συνεργασία με τεχνικούς πεδίου, εντός του προβλεπόμενου χρονικού πλαισίου
- Απαραίτητη κλιμάκωση ανεπίλυτων τεχνικών ζητημάτων στο επόμενο επίπεδο υποστήριξης