Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

23/09/2025

Γενικός διευθυντής μικρού ξενοδοχειακού ομίλου με έδρα την Αθήνα

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Περιγραφικό θέσης:  Έχει σαν κύρια ευθύνη την σωστή και εύρυθμη ημερήσια λειτουργία του ομίλου. Γνωρίζει, εφαρμόζει και ελέγχει όλους τους προϋπολογισμούς που θέτει ανά έτος η εταιρεία και διορθώνει άμεσα τυχόν απόκλιση στόχων. Ελέγχει τους διευθυντές των ξενοδοχείων, επικοινωνεί με όλα τα τμήματα (κρατήσεων, marketing, λογιστήριο).

Βασικά Καθήκοντα:

  • Να σέβεται και να τηρεί τον εσωτερικό κανονισμό εργασίας της Εταιρείας .
  • Να εφαρμόζει τον πειθαρχικό κανονισμό της της Εταιρείας άμεσα και όπου αυτό απαιτείται.
  • Να σέβεται και να εφαρμόζει σε ημερήσια βάση τις standard operational procedures της Εταιρείας
  • Να γνωρίζει άριστα, να υλοποιεί και να ελέγχει τον προϋπολογισμό εσόδων – εξόδων για κάθε ένα από τα καταλύματα.
  • Να γνωρίζει άριστα, να υλοποιεί και να ελέγχει τους προϋπολογισμούς
  • Να γνωρίζει άριστα το πλάνο ανακαινίσεων και άλλων εργασιών στα καταλύματα.
  • Να γνωρίζει άριστα και να εφαρμόζει το πλάνο ανοιγμάτων και κλεισιμάτων σε κάθε ένα από τα καταλύματα.
  • Να γνωρίζει και να εφαρμόζει σε καθημερινή τις πολιτικές αγορών, παραγγελιών καθώς και τις διαδικασίες ελέγχουν μέσω εντύπων και κεντρικού ξενοδοχειακού προγράμματος.
  • Να γνωρίζει τις διαδικασίες και να υλοποιεί προωθητικές ενέργειες για λογαριασμό της Εταιρείας.
  • Να είναι ενήμερος για τις οικονομικές συμφωνίες που θα κλείσει κεντρικά η εταιρεία για τους συνεργάτες της ερχόμενης σεζόν (εκδρομές κλπ). Μια διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται έως τα τέλη Νοέμβρη εκάστοτε έτους.
  • Να γνωρίζει άρτια, να εφαρμόζει και να ελέγχει την λίστα κεντρικών προμηθευτών η οποία ορίζεται σαφώς από την εταιρεία και αφορά προμηθευτές εξοπλισμού και προϊόντων για κάθε ένα από τα καταλύματα της ευθύνης του. Μια διαδικασία η οποία ολοκληρώνεται έως τα τέλη Νοέμβρη εκάστοτε έτους.
  • Να γνωρίζει άριστα τις εμπορικές πολιτικές.
  • Να διατηρεί καθημερινή επικοινωνία με τα κεντρικά γραφεία των κρατήσεων και με το λογιστήριο.
  • Να ελέγχει σε καθημερινή βάση τους υπευθύνους καταλυμάτων σε όλες τις διαδικασίες λειτουργίας των καταλυμάτων, στην σωστή διαχείριση του προσωπικού αλλά και στην πιστή τήρηση των κανόνων της εταιρείας ως προς την επικοινωνία με τους πελάτες.
  • Να είναι σε θέση να κατανοεί τα οικονομικά στοιχεία και να τα εφαρμόζει σωστά στην πράξη.
  • Να ζητά, να λαμβάνει και να ελέγχει από τους υπευθύνους των καταλυμάτων όλα τα στατιστικά που έχουν ορισθεί από την Εταιρεία σε ημερήσια, εβδομαδιαία και μηνιαία βάση.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος Τουριστικής σχολής ή πανεπιστημίου Ελλάδος ή εξωτερικού
  • Άριστη διαχείριση γραπτή και προφορική της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας. Πρόσθετη γλώσσα θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Πενταετή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση με πάνω από ένα κατάλυμά.
  • Γνώση προϋπολογισμών και στατιστικών.
  • Γνώση συστημάτων ελέγχου και αποθηκών
  • Ικανότητα να σκέφτεται και να αποφασίζει κάτω από πίεση
  • Ικανότητα να εργάζεται παράλληλα πάνω σε διάφορα θέματα
  • Αύξηση ποιοτικών χαρακτηριστικών βάση εγχειριδίων λειτουργίας σε όλα τα τμήματα.
  • Εφαρμογή standard operation procedures
  • Διασύνδεση πολλαπλών διευθύνσεων, (κρατήσεων, λογιστηρίου, πωλήσεων, Markrting)

Παροχές

  • Πακέτο παροχών/αποδοχών:
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων. Ετήσια εργασία και σύμβαση αορίστου χρόνου.