Η Optimal, εκ μέρους εταιρεία πελάτη της, ηγέτιδας στον χώρο της ενέργειας, αναζητά Σύμβουλο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης. Πρόκειται για 5νθήμερη εργασία, πλήρους απασχόλησης με κυλιόμενες βάρδιες.
Ως σύμβουλος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, σκοπός είναι η παροχή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών σε θέματα γενικών πληροφοριών, διαχείριση παραπόνων και εμπορικών ζητημάτων που σχετίζονται με τον λογαριασμό ηλεκτρικής ενέργειας.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων πελατών
- Παροχή πληροφοριών σχετικά με προϊόντα, υπηρεσίες και προγράμματα ενέργειας
- Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων που αφορούν βλάβες ή τεχνικά ζητήματα
- Ενεργοποίηση υπηρεσιών
- Διασφάλιση τήρησης των διαδικασιών και ποιοτικών προτύπων της εταιρείας
Απαραίτητα προσόντα:
- Προηγούμενη εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο θα εκτιμηθεί θετικά
- Γνώση συστημάτων CRM
- Πολύ καλή γνώση Η/Υ (MS Office, Internet browsers)
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά)
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
- Ενεργός ακροατής
Παροχές:
- Πλήρη εκπαίδευση και συνεχή επαγγελματική υποστήριξη
- Σύγχρονο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
- Προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης εντός του οργανισμού
- Σταθερός μηνιαίος μισθός
Σχετικά με την Optimal
Από το 2005, η Optimal προσφέρει απαράμιλλες, εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς. Είμαστε περήφανοι για την παροχή μιας πλατφόρμας επιχειρηματικής υποστήριξης 360° προς τους πελάτες μας μέσω 6 τμημάτων:
- Talent Acquisition
- HR Strategy & Talent Development
- Learning & Development
- Workforce Management
- Recruiting
- Outplacement