Περιγραφή
Το Contact Center, μέλος του Ομίλου ICAP Outsourcing Solutions , με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και μακροχρόνια πορεία, αναζητά υποψηφίους για τη θέση του Εκπροσώπου Εξυπηρέτησης και ανάπτυξης πελατολογίου για λογαριασμό πελάτη της κορυφαίου παρόχου στον τομέα της ενέργειας για part-time ή full time απασχόληση με ευέλικτο ωράριο στη Καλλιθέα.
Αρμοδιότητες
• Διαχείριση και ανανέωση υπάρχοντος πελατολογίου
• Κατανόηση των αναγκών των πελατών για την προώθηση ολοκληρωμένων λύσεων
• Συνεχής υποστήριξη των πελατών και επίλυση τυχόν προβλημάτων
• After sales service
• Αναζήτηση νέου πελατολογίου
Απαραίτητα Προσόντα
Προσόντα Υποψηφίου:
• Απόφοιτος Λυκείου ή ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
• Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
• Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
• Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
• Πνεύμα ομαδικότητας