Εταιρία οργάνωσης και ειδών γάμου-βάπτισης προσλαμβάνει άμεσα υποψήφιο/α για τη τη διαχείριση του ψηφιακού marketing και τη συνδιαχείριση του νέου της e-shop,
Με σκοπό να βελτιώσουμε την εμπειρία ψηφιακών αγορών των πελατών μας, αναζητούμε ένα ενθουσιώδες και με όρεξη άτομο να ενταχθεί στην ομάδα μας! Η θέση του E-commerce Customer Experience Operator είναι υπεύθυνη για όλες τις δραστηριότητες του e-shop, ιδανικά με γνώσεις Digital & Marketing Manager και Social Media Operator.
Αρμοδιότητες
- Διαχείριση επαγγελματικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Instagram, Facebook,Pinterest, (post, stories, categories etc.)
- Διαχείριση διαφημίσεων σε google & social media (google ads, social media ads)
- Διαχείριση Google My Business
- Προγραμματισμός περιεχομένου, δημιουργία και ενημέρωση σε περιγραφές των προϊόντων, εικόνων, τιμών και οποιουδήποτε άλλου ενημερωτικού υλικού
- Συνεργασία και συμμετοχή με την ομάδα μάρκετινγκ για την αποτελεσματικότητα της digital marketing στρατηγικής
- Συνεργασία με την τεχνική εξωτερική ομάδα για την επίλυση τυχόν προβλημάτων και την δημιουργία νέου περιεχομένου
- Άμεση και επαγγελματική διαχείριση των ερωτημάτων των πελατών σχετικά με τα προϊόντα
- Εξασφάλιση μιας ασφαλούς ροής όλων των διαδικασιών πληρωμής και επιστροφής χρημάτων μέσω του e-shop
- Έρευνα ανταγωνισμού και τιμών, ικανότητα προτάσεων για βελτιώσεις σε υπάρχοντα προϊόντα, βάσει σχολίων πελατών και ανάλυσης ανταγωνισμού