Εταιρία οργάνωσης και ειδών γάμου-βάπτισης προσλαμβάνει άμεσα υποψήφιο/α για τη διαχείριση του νέου της e-shop, τη διαχείριση του ψηφιακού marketing και τη διαχείριση των μέσω κοινωνικής δικτύωσης της εταιρίας.
Με σκοπό να βελτιώσουμε την εμπειρία ψηφιακών αγορών των πελατών μας, αναζητούμε ένα ενθουσιώδες και με όρεξη άτομο να ενταχθεί στην ομάδα μας! Η θέση του E-commerce Customer Experience Operator είναι υπεύθυνη για όλες τις δραστηριότητες του e-shop, ιδανικά με γνώσεις Digital & Marketing Manager και Social Media Operator.
Αρμοδιότητες
- Καθημερινή διαχείριση της λειτουργίας του e-shop
- Προγραμματισμός περιεχομένου, δημιουργία και ενημέρωση σε περιγραφές των προϊόντων, εικόνων, τιμών και οποιουδήποτε άλλου ενημερωτικού υλικού
- Συνεργασία και συμμετοχή με την ομάδα μάρκετινγκ για την αποτελεσματικότητα της digital marketing στρατηγικής
- Συνεργασία με την τεχνική εξωτερική ομάδα για την επίλυση τυχόν προβλημάτων και την δημιουργία νέου περιεχομένου
- Άμεση και επαγγελματική διαχείριση των ερωτημάτων των πελατών σχετικά με τα προϊόντα
- Εξασφάλιση μιας ασφαλούς ροής όλων των διαδικασιών πληρωμής και επιστροφής χρημάτων μέσω του e-shop
- Έρευνα ανταγωνισμού και τιμών, ικανότητα προτάσεων για βελτιώσεις σε υπάρχοντα προϊόντα, βάσει σχολίων πελατών και ανάλυσης ανταγωνισμού
- Διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (post, stories, categories etc.)
- Διαχείριση διαφημίσεων σε google & social media (google ads, social media ads)