Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

16/06/2020

Υπεύθυνος σε Opap Play

Εστίαση

Πόλη ΠΕΡΑΙΑ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Ζητείται Υπεύθυνος σε Opap Play στην Περαία.

Καθήκοντα:

  • Αποτελεσματικό συντονισμό όλων των καθημερινών δραστηριοτήτων
  • Τήρηση των απαιτήσεων ποιότητας, εξυπηρέτησης πελατών, υγιεινής και ασφάλειας
  • Συχνή περιήγηση στο χώρο του καταστήματος, επικοινωνία με συναδέλφους και πελάτες, εντοπισμός και επίλυση επειγόντων θεμάτων
  • Επίβλεψη και εκπαίδευση προσωπικού
  • Εκπαίδευση και καθοδήγηση του νεοεισερχόμενου προσωπικού για αποτελεσματική ανάληψη των καθηκόντων το
  • Ετοιμασία του προγράμματος εργασίας / βάρδιας του προσωπικού και ευελιξία στη διαχείριση πιθανών αλλαγών 
  • Αποτελεσματική διαχείριση των θεμάτων προσωπικού (πχ. τήρηση ωραρίου, εμφάνιση / στολή, άδειες προσωπικού κ.α.) 
  • Διασφάλιση σωστής διαχείρισης του ταμείου (άνοιγμα, κλείσιμο)
  • Τακτικός έλεγχος του επιπέδου των αποθεμάτων του καταστήματος
  • Τήρηση των προτύπων εξυπηρέτησης
  • Διασφάλιση της σωστής παρουσίασης και εικόνας του καταστήματος
  • Εφαρμογή πιλοτικών ενεργειών του δικτύου και ανατροφοδότηση στα εμπλεκόμενα τμήματα
  • Συνεργασία με το Τμήμα Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της εταιρίας με σκοπό την βέλτιστη απόδοση & την επίτευξη των στόχων

Απαραίτητα Προσόντα

Θα εκτιμηθεί η προϋπηρεσία ως

  • Υπάλληλος σε κατάστημα PLAY (θα ληφθεί υπόψη)
  • Υπεύθυνος σε κατάστημα λιανικής ή σε τουριστικό/ξενοδοχειακό κλάδο

Γνώσεις:

  • Καλή γνώση H/Y
  • Καλή γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας σε γραπτό και προφορικό λόγο (Σε τουριστικές περιοχές θα εκτιμηθεί και η γνώση άλλων ξένων γλωσσών)  

Προσόντα:

  • Εμπορική αντίληψη και προσανατολισμός
  • Ικανότητα να εργάζεται υπό πίεση
  • Ικανότητα άμεσης επίλυσης προβλημάτων
  • Ικανότητα στις δημόσιες σχέσεις 

Δεξιότητες:

  • Επικοινωνιακές δεξιότητες, ευχάριστη και χαμογελαστή παρουσία · 

Επιπλέον

  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες
  • Ευελιξία στο ωράριο
  • Διαχείριση και κινητοποίηση της ομάδας για αύξηση των kpis και της αποτελεσματικότητας
  • Ανάληψη πρωτοβουλιών