Απαραίτητες προϋποθέσεις:
• Προηγούμενη προϋπηρεσία σε θέση εξυπηρέτησης πελατών ή πωλήσεων.
• Πολύ καλή γνώση των διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και των διαδικασιών προώθησης προϊόντων.
• Άριστη γνώση της Ελληνικής γλώσσας (γραπτή και προφορική).
• Πολύ καλή γνώση του MS-Office.
• Οργανωτικές δεξιότητες.
• Άριστη διαχείριση χρόνου.
• Ικανότητα να αναγνωρίζει τις ανάγκες των πελατών για προωθητικούς σκοπούς.
• Γνώση συστημάτων CRM.
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτή και προφορική)